בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
בניית אתרים

בניית אתרים בניית אתרים באינטרנט לילדים על-ידי ילדים היא טרנד חדש ההולך ותופס תאוצה. כיום כל ילד, עם הבנה בסיסית במחשבים ובאינטרנט

גפן
פורסם: 12/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרים

 

 
בניית אתרים
 
בניית אתרים באינטרנט לילדים על-ידי ילדים היא טרנד חדש ההולך ותופס תאוצה. כיום כל ילד, עם הבנה בסיסית במחשבים ובאינטרנט וקצת כוח רצון יכול להקים אתר לכל דבר שלבו חפץ. אתרים המאפשרים בניית אתרים לילדים בחינם ובקלות צצים מכל עבר. בעידן הטכנולוגי של היום קשה מאוד למצוא ילד בלי דף בפייסבוק ועכשיו גם – אתר באינטרנט. 
 
בניית אתרים היא תחביב נפוץ בקרב ילדים. לרוב זה בחינם ופשוט מאוד. האתרים לרוב אינם מאוד מתוחכמים והילדים לעתים זונחים אותם לאחר זמן קצר. לעומת זאת, ישנם ילדים המתעניינים מאוד בעיסוק של בניית אתרים ומשקיעים בכך שעות רבות. כאלו למשל הם אתרי מעריצים שונים שילדים בונים למען התכנית האהובה עליהם או למען זמר הפופ האהוב העליהם.
 
בניית אתרים לילדים על-ידי מבוגרים הוא תהליך מסובך פחות מבניית אתרים לחברה מסחרית המכבדת את עצמה. עם זאת, במהלך בניית אתרים לילדים על המבוגרים לדעת מה ימשוך את עין הילדים ומה יגרום להם לחזור לאתר האינטרנט פעם נוספת. ילדים מחפשים אתרים שייהיו זמינים בעברית ואם אפשר שיהיו פשוטים להפעלה. הכתב באתרים המיועדים לילדים יהיה לרוב צבעוני, גדול ובפונט קריא ונעים. בניית אתרים לילדים תכלול בתוכה הרבה ציורים, תמונות ואנימציות כדי לא להעמיס עליהם בטקסט. כמו כן, בזמן בניית אתרים לילדים יש לדאוג שהאתר כולו יהיה צבעוני ככל האפשר. גירויים ויזואליים עובדים על ילדים ומושכים אותם באופן מובהק.
 
בניית אתרים לילדים היא משימה מעניינת אך לאו דווקא קשה. לא כל אתר המיועד לילדים נחשב אצלם לפופלארי וקורץ אליהם. בזמן בניית אתרים לילדים יש לחשוב על גימיקים מיוחדים שהילדים יאהבו. הכנסת משחקים לאתרי אינטרנט של ילדים או חדרי צ'אט יהפכו אתרים אלה מיידית לפופלאריים יותר. האינטרנט תופס מקום הולך ונרחב בחיינו וגם בחיי הילדים ולכן זה ברור מאליו שיש צמיחה בעסק בניית אתרים.