בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
עיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים - באם כדאי? עיצוב ובניית אתרים - למי כדאי? עיצוב ובניית אתרים - למי פונים וכמה זה עולה לנו? כל ז

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב ובניית אתרים

 

עיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים - באם כדאי? עיצוב ובניית אתרים - למי כדאי? עיצוב ובניית אתרים - למי פונים וכמה זה עולה לנו? כל זאת ועוד במאמר הבא הדן בנושא עיצוב ובניית אתרים:

כל עסק השואף להצליח בשוק, שלא נדבר על כל עסק שרוצה להיות מספר אחד בשוק, ובכלל כל עסק שבכלל מקווה לשרוד את תנאי השוק הקשים... חייב שיהיה לו אתר ובכדי שלכל עסק יהיה אתר, באחריותו של כל מנהל שיווק, מנכ"ל חברה, עצמאי ועוד לדאוג לתחום של עיצוב ובניית אתרים כבר בשלבים הראשונים.

ישנם ארגונים גדולים אשר היקף פעילותם כל כך רחב ומגוון שהם כל הזמן זקוקים למחלקות טכניות וגרפיות המבצעות בין היתר, עיצוב ובניית אתרים, כך שהפרויקט של עיצוב ובניית אתרים מתבצע אצלם על המתכונת הביתית HOUSE-IN בעוד שברוב העסקים במשק הישראלי, עיצוב ובניית אתרים הוא פרוייקט שמעבירים לגופים מקצועיים חיצוניים לצורך ביצוע עבודה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בידי מומחים בתחום.

עיצוב ובניית אתרים הם תהליכים המתבצעים במקביל, כאשר שני בעלי תפקידים ראשיים מובילים פרויקט של עיצוב ובניית אתרים: 1. מתכנת אשר אחראי על הצד הטכני של הקמת אתר, תכנון כל האפליקציות, כתיבת הוראות תכנות, תכנון ממשקמשתמשים ועוד. 2. מעצב גראפי האחראי על כל הצד הויזואלי של האתר, החל מבחירת הצבעים, האימג'ים, הלוגו, סוג הפוטנים, גודל הפונטים ועוד.

כמובן שאותו צוות הממונה על עיצוב ובניית אתרים לא יכול לעבוד לבד, על דעת עצמו, גם אם הוא צוות מאוד מאוד מוכשר ובעל ניסיון, ללא בריף מסודר. בריף= הוראות עבודה מפורטות, החל מתיאורהחברה, פרופיל חברה מלא הכולל את תחום הפעילות, הייחוד של המוצר או השירות שלכם, המאפיינים שלכם בשוק וקהל היעד אותו אתם רוצים למשוך ועד לפרטים טכניים כמו כמות העמודים, כמות המלל, כמות התמונות וסוגי התמונות (סטילס, וידיאו, גיפים) ועוד. עיצוב ובניית אתרים הוא תהליך שדורש שיתוף פעולה בין כל הגורמים המעורבים כך שאם לרגע חשבתם שניתן פשוט לפנות לאיזו חברה המתמחה בתחום של עיצוב ובניית אתרים, לשלם ולהם ולקבל אתר מושלם - ממש לשביעות רצונכם, יש לכם טעות. בכדי שאותם בעלי מקצוע, מתכנתים ומעצבים, יוכלו לעבוד על הפרויקט הזה שנקרא אתר - הם זקוקים להכוונה ולבקרה באופן שווטף.

תהליך העבודה של צוותים העוסקים בתחום של עיצוב ובניית אתרים כולל שלבים רבים של פיילוטים (ניסויים), הם לא בונים ומעצבים אתר בבתאחת ובסוף התהליך פשוט מציגים אותו בפניכם כ"הפתעה"! ממש לא. הם ישתפו אתכם בתהליכי העבודה כשהם יעמידו בפניכם אופציות לבחירה בשלבים הקריטיים ורק לאחר האישור (האור הירוק) מכם, הם ימשיכו כפי שסוכם. ככל שתשתפו פעולה, ככל שיותר אנשים בארגון יהיו בקשר עם אותו צוות, יעבירו לו משובים, חומרים טכניים ומידע עדכני, כך יהיה קל יותרלעבוד על עיצוב ובניית אתרים לשביעות רצונן כל עובדי החברה.