בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט עיצוב אתרי אינטרנט הוא תחום שרק הולך ומתפתח וכנרא לא יגיע לרוויה לעולם מאחר ואתרים חדשים נמצאים וימצאו בתהליכי בניה

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט

 

עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט הוא תחום שרק הולך ומתפתח וכנרא לא יגיע לרוויה לעולם מאחר ואתרים חדשים נמצאים וימצאו בתהליכי בניה וזאת מאחר ויותר ויותר עסקים חודרים אל השוק ולכלעסק ועסק, מן הסתם, נבנה ויבנה אתר כך שהדרישה ל"עיצוב אתרי אינטרנט" רק תמשיך לצבור תאוצה.

עיצוב אתרי אינטרנט הוא ממש לא פינוק, לא התגנדרות וכבר מזמן אבל מזמן לא פריווילגיה של עשירים ומצליחים. אי אפשר כיום, עם הסטנדרטים הגבוהים אליהם התרגלו הגולשים, לבנות אתר מבלי להשקיע באופן משמעותי גם בנושא של עיצוב אתרי אינטרנט.

עיצוב אתרי אינטרנט הוא שלב קריטי המלווה אתר מרגע בניתו (או אפילו לפני, כבר משלב האפיון והפיילוטים) ועד לתחזוקתו השוטפת. עיצוב אתרי אינטרנט לא נועד רק באופן חד פעמי "ליפייף" אתר בכדי שיראה טוב לעיין, עיצוב אתרי אינטרנט נועד להכניס אתרים חדשים אל תוך זירת האינטרנט המלאה באתרים אטרקטיביים מתחרים כשהוא נראה לפחות טוב כמוהם.

עיצוב אתרי אינטרנט החל לו אי שם בתחילת הפיתוח האינטרנטי, ככל שהתרבו האתרים והתרחבה הפעילות המסחרית, ההסברתית, הפירסומית והחווייתית, כך גבר הצורךוהביקוש לשירותי עיצוב אתרי אינטרנט. התחום של עיצוב אתרי אינטרנט הוא במובן מסויים כמו ענף החתונות. פעם התחתנו באולמות נחמדים, לאט לאט, אנשים עשירים ומפונקים החלו להזמין צלמים מקצועיים ואז זה הפך נורמה ואחר כך החלו להביא די-ג'י מפורסם וזמרים ידועים וגם זה הפך לנורמה ובקיצור כיום - אי אפשר להתחתן מבלי להזמין מינימום 800 אורחים, מבלי שהשף הראשי יהיה בוגר ריאליטי והחתן והכלה יגיעו לגן האירועים במסוק פרטי (לפחות). כאשר נוצרת נורמה אף אחד לא רוצה להיות מתחת לממוצע - השאיפה היא רק ליצור רף גבוה יותר, להרשים יותר, להגדיל לעשות - לעקוף את הקודמים.

הביקוש הרבה לשירותי עיצוב אתרי אינטרנט, בין אם מדובר על אנשים וחברות אשר בדיוק בונים אתרים חדשים או כאלה שכבר יש להם אתרים פעילים אבל רוצים לשדרק (בכדי לעמוד ברף הגבוה...), יצר ביקוש תמידי לאנשים המתמחים בתחום של עיצוב אתרי אינטרנט וזה הוביל להזדמנויות חדשות עבור דור שלם של חבר'ה צעירים ומוכשרים.

אם בעבר אמרו לילדים המוכשרים שאוהבים לצייר כי "מאמנות לא הולכים לסופרמרקט" אז אמנם מאמנות לא הולכים לסופרמרקט אבל מי שיש לו כישרון אמנותי והוא מצליח לפתח את הכישרון האומנותי הזה ולפתח אותו במקביל ללימודי גרפיקה ממוחשבת (עם דגש על התוכנות היעודיות הרלוונטיות כגון פריהנד, פוטושופ, פלאש ועוד), סביר להניח שהוא יצליח להשתלב בעולם של עיצוב אתרי אינטרנט ובסופו של דבר אכן יצליח להתפרנס, ואפילו להתפרנס בכבוד, מעבודה יצירתית המשלב דימיון, אסתטיקה ודיוק טכני.

עיצוב אתרי אינטרנט מסתמן, אחרי כמעט כעשור, כעיסוק מעניין ומשתלם ביותר ולכן יותר ויותר צעירים המשתחררים מהצבא ומחפשים אחר תחום לימודים ותעסוקה - פונים אליו דווקא.