בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
עיצוב אתר

עיצוב אתר - אפשר גם במחירים ריאליים אם התעניינתם בעבר כמה יעלה לכם עיצוב אתר וקיבלתם הצעות מחיר אסטרונומיות! ואםזה גרם לכם לרדת לגמר

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אתר

 

עיצוב אתר - אפשר גם במחירים ריאליים

אם התעניינתם בעבר כמה יעלה לכם עיצוב אתר וקיבלתם הצעות מחיר אסטרונומיות! ואםזה גרם לכם לרדת לגמרי מהתוכניות בנוגע ל"עיצוב אתר הבית", כדאי שתחשבו שנית.

כל אתר, בין אם הוא אתר תוכן חדשותי, אליו נכנסים כדי להתעדכן בחדשות היום, כלכלה, אופנה, מזג אוויר ועוד ובין אם זה אתר סחר אלקטרוני, המציע פריטים ושירותים למכירה, כולל כמובן אתר בית של כל עסק ועסק, עיצוב אתרהוא הליך חיוני עבור כל אחד מהמודלים הללו ובמיוחד - שני הסוגים האחרונים של אתרים (אתרי בית ואתרי סחר). עיצוב אתר במקרה של אתרים קטנים יותר ופחות מוכרים ובמיוחד, אתרים אשר הגלישה בהם איננה בגדר צורך בסיסי של החברה (בעיקר במציאות הישראלית בה חובה להתעדכן בחדשות לפחות פעמיים ביום). בעוד לאתרי החדשות הגדולים אנשים נכנסים מידי כמה שעות במטרה לקרוא ולהתעדכן, באתרים מסוגים שונים הם אינם חייבים לבקר! הבחירה של גולשים להכנס לאתרים שונים, בכדי לראות מוצרים למכירה, להתחבר לקהילות וירטואליות חדשות, לחפש ספקים, פרטנרים פוטנציאליים עסקיים, חברות יעוץ ושירותים שונים, בשביל זה הם מחפשים והם עובדים לרוב עם מנועי חיפוש אשר מציעים להם כמה וכמה אופציות המתאימות לחיפוש.

כאן - עיצוב אתרתופס מקום חשוב ביותר. עיצוב אתר הוא זה שיכריע בחמש שניות הראשונות אם הגולש אשר עדיין שוקל את האופציה של האתר שלך מול כל יתר המתחרים בקטגוריה, אם להשאר או להמשיך לשוטט באינטרנט - לפני שהוא מגיע לקראית התוכן והתרשמות ממנו, לפני שהוא בוחן מחירים שאתם דורשים עבור שירותים ומוצרים... לפני הכל, השאלה אם בכלל להשאר באתר שלכם או לעבור למתחרים תלויה בדבר אחד ודבר אחד בלבד - עיצוב אתר.

אז כפי שציינו, עיצוב אתר הוא בעל תפקיד מכריע בתחרות שלך על ליבם של הגולשים. לא ניתן קיום לבנות אתר, מכל סוג שהוא, ללא תכנון והשקעת תקציב לטובת עיצוב אתר. ונכון, יש חברות המתמחות בעיצוב גראפי, הנותנות שירותי דפוס ועיצוב דיגיטאלי ברמה הגבוה ביותר והם עוסקים גם במלאכת עיצוב אתר אבל גובים מחירים מדאיגים. סביר להניח ששמעתם עליהם. במאמר זה נספר לכם על אופציות נוספות של עיצוב אתר אשר לא יגרמו לכם לפשוט את הרגל:

עיצוב אתר: שכירת שירותי מעצב צעיר בתחילת דרכו - אתם לא חייבים להגיע למשרדים הנחשבים ביותר. מספיק לבחור מעצב אחד מוכשר, בעל קריזמה ובעל מוטיבציה בכדי לדעת שהאתר שלכם בידיים טובות. ישנם סטודנטים לעיצוב גרפי שהם כבר מבריקים, שולטים בכל התוכנות ומתים כבר לקבל הזדמנות אמיתית. כמובן שהם יעבדו על עיצוב אתר תמורת שכר זעום בהשוואה לחברות היקרות והתוצאה - יכולה רק להפתיע לטובה.

עיצוב אתר: פניה למשרדים קטנים אשר מעניקים שירותי עיצוב או משרדים המתמחים בבניית אתרים ונותנים תוספת עיצוב - שווה לבדוק. בעידן של שפע של חברות, קבלנים פרטיים, עובדי פרילנס ועוד, ניתן לקבל כיום "דיל" הכולל בניית אתר וכן עיצוב אתר.

עיצוב אתר: לימודי עיצוב גראפי - הרשמו ללימודי עיצוב גראפי או שלחו את אחד העובדים לקורס מזורז של כארבעה חודשים.