בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
בניית אתרים

חושבים על בניית אתרים? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בהמשך הדרך


ברוך
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרים

 

טיפים לבניית אתרים לעסק

כיום אתר אינטרנט הוא חלק מהתדמית של החברה או העסק. לחברות גדולות ורציניות ישנם אתרים איכותים מכל הבחינות כולל עיצוב ותפעול כמו גם עדכון של תכנים ותכונות נוספות. בעולם הנרחב של רשת האינטרנט קיים מגוון עצום של אתרים העוסקים בתחומים רבים מאוד. אתרי חדשות, אתרי עסקים, אתרי מסחר וכו'. בכדי לבנות אתר ברמה גבוהה נדרשת מומחיות וידע בבניית אתרים.


אולם ישנן חברות קטנות יחסית או עסקים שלהם פעילות עסקית לא גדולה אשר נדרש להם אינטרנט אך אין הצדקה מבחינתם להשקיע יותר מדי בהקמת אתר אינטרנט. להלן כמה טיפים לבניית אתרים לאנשים שהידע שלהם בתחום מועט מאוד. אתר אינטרנט דורש מקום אחסון, כלומר שרת עליו מאוחסן אתר האינטרנט. בתהליך בניית האתרים חשוב לתת את הדעת על המקום בו יאוחסן אתר האינטרנט שלנו.


HTML היא למעשה השפה בה נכתבים אתרי האינטרנט. למי שרוצה להיות בעל הבנה מסוימת בתחום או להיות מעורב בבניית אתר האינטרנט של העסק שלו כדאי לבדוק יותר לעומק מהי שפת HTML.  שם הדומיין של האתר הוא כרטיס הביקור של האתר, כך אנשים מגיעים לאתר. כיום עם החיפוש בנועי חיפוש הפועל בצורה אחרת חשיבותו של שם הדומיין ירדה ויש דגש גדול על איכות האתר, תכונו, והשימושיות שלו לגולשים אולם יחד עם זאת לשם הדומיין עדיין חשיבות לא מבוטלת ולראיה שמות דומיין מבוקשים כגון MONEY.COM נמכרים במיליוני דולרים. שם הדומיין הוא למעשה תחליף למספר ה-IP של האתר באינטרנט. כמובן ששם מילולי יותר קל לזכירה מאשר מספר ולכן בימים הראשונים של השימוש באינטרנט החלו להשתמש בשמות דומיין.


עיצוב האתר ואיכותו הם חלק מהתדמית של העסק. אתר הבנוי בשיטת בניית אתרים חובבנית יראה אל רציני ועשוי להביא לכך שגם החברה תיתפס כלא רצינית. בניית אתרים באיכות גבוהה ובעיצוב טוב היא מפתח לאתר מוקפד שנראה טוב ומהווה חלון ראווה בעבור החברה בעלת האתר. בניית אתרים ברמה גבוהה דורשת פנייה לאנשים שיכולים לעשות כן, חשוב לבקש ממעצב האתרים לראות פרויקטים שעשה בעבר כדי לקבל רושם לגבי היכולות של אותו אדם ליצור בעבורכם אתר איכותי שמהווה חלק מהתדמית הכוללת של החברה שלכם והולמת אותה.


קידום האתר שלכם באינטרנט. קידום אתרים הוא כיום תחום נרחב ביותר וישנן חברות לבניית אתרים ואנשים העוסקים בבניית אתרים המציעים גם פתרונות לקידום אתרים באינטרנט. אם ברצונכם פתרון כולל עליכם לעבוד עם חברות בניית אתרים העוסקות גם בקידום אתרים. שני הדברים חופפים במידת מה כי דרך בניית האתרים משפיע גם על המיקום של הם במנועי חיפוש ולכן לבניית אתרים יש השפעה על מיקמו של האתר במנועי חיפוש ועל הנראות שלו שם.