בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא חדשות קידום אתרים

חדשות קידום אתרים חדשות קידום אתרים הם הנושא החם עליו כל קהילת האינטרנט מחפשת לשמוע עוד ועוד מידע. מידיי שנה אנו עדים לתופעה של חדשות

ברוך
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית חדשות קידום אתרים

 

חדשות קידום אתרים


חדשות קידום אתרים הם הנושא החם עליו כל קהילת האינטרנט מחפשת לשמוע עוד ועוד מידע. מידיי שנה אנו עדים לתופעה של חדשות קידום אתרים אך ניתן גם להבחין באותם חדשות קידום אתרים על בסיס חודשי ואףעל בסיס שבועי. חברת גוגל כמו שאר מנועי החיפוש משנים את שיטת העבודה שלהם (החל מאופן סריקת האתרים, אופן ניקוד האתרים, קריטריונים לבחינת אתרים ועוד) כך שלכל העוסקים בנושא של אופטימיזציה (קידום אתרים), התעדכנות בכל חדשות קידום אתרים זה מאסט.


לא רק הנהלים ושיטות הפעולה של מנועי חיפוש משתנים אלא כלים חדשים לעבודה מול מנועי החיפוש (תוכנות חדשות, סרגלים, מדדים ועוד), נכנסים חזק לשוק ומידי חודש יש שמועה חדשה על חדשות קידום אתרים.
אם גם אתם דואגים לקידום האתר שלכם ורוצים להיות "עם היד על הדופק" בכל הקשור לנושא של חדשות קידום אתרים, להלן הטיפים העיקריים:


חדשות קידום אתרים - מהדורות מודפסות

חברת גוגל מוציאה לאור מידי שנה את המהדורה המודפסת של גוגל - חדשות קידום אתרים על פי החידושים והשיכלולים האחרונים. מומלץ להתעדכן במהדורה החדשה ביותר. עבור חברות בהן כמה אנשים עובדים על אתר הבית או פורטלים בהם עוסקים עובדים בתורנויות, מומלץ להחזיק מהדורה אחת לפחות זמינה / נגישה עבור כל הצוות בכדי שמדריך חדשות קידום אתרים יהיה לצידם בתפקוד היום יומי של תחזוקת האתר בכדי לחדד להם שוב ושוב את עקרי הדברים החשובים באמנות קידום האתרים.


חדשות קידום אתרים - פורומים, בלוגים ואתרי אינטרנט מובילים

אין דרך טובה יותר ללמוד על חדשות קידום אתרים מאשר מהקולגות שלכם העוסקים גם הם במלאכת קידום אתרים על בסיס קבוע. האינטרנט היא נקודת המפגש של קהילות רבות (קהילות אוהבי הספורט, קהילותאוהבי המוזיקה האלטרנטיבית ועוד ועוד) אבל האינטרנט הוא קודם כל זירת מפגש של אנשי האינטרנט או כפי שהם מכנים עצמם "חיות אינטרנט מושבעות". הדרך הטובה ביותר ללמוד על חדשות קידום אתרים היא דרך האנשים העוסקים בתחום, החוקרים ומתנסים בעצמם ביום יום וכן דרך אנשים אשר בעצמם נמצאים בערוצי תקשורת עם גורמים ברשת המקומית וכן ברחבי העולם כולו. התחברו לפורומים ולקהילות במדיות החברתיות השונות הותחילו לתקשר עם מומחים בתחום. לא תאמינו כמה מידע רלבנטי ויקר ניתן לקבל בחינם תוך כדי שיחות עם אנשים ברשת.


חדשות קידום אתרים - כנסים, סמינרים, הרצאות ועוד

ובכן, האינטרנט הוא נושא חם ולכן הוא נושא שדנים עליו בלא מעט אירועים. בין אם מדובר על אירועיםפורמליים יותר (כגון איגוד חברות האינטרנט וכו') או על התארגנויות פחות פורמליות, כל הזדמנות להגיע למפגש בו מתכנסים מיטב אנשי האינטרנט, העוסקים בפיתוח, תחזוקה, מחקר וכיו"ב בתחומי האינטרנט בכלל ובנושא של קידום אתרים בפרט - כל אירוע ואירוע יכול לתרום לכם המון. בררו דרך האינטרנט לגבי קורסים, הרצאות, סדנאות, סמינרים ועוד, אל תחמיצו אף הזדמנות להתחכך עם המומחים וללמוד דברים חדשים כל פעם מחדש.