בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל שומעים את הצירוף קידום אתר בגוגל אבל עדיין לא יודעים על מה כל הרעש? שאלתם אנשים לגבי הסוד שלהם להצלחה באינטרנט ושמעתם את

ברוך
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתר בגוגל

 

קידום אתר בגוגל
שומעים את הצירוף קידום אתר בגוגל אבל עדיין לא יודעים על מה כל הרעש? שאלתם אנשים לגבי הסוד שלהם להצלחה באינטרנט ושמעתם את הצירוף "קידום אתר בגוגל". מאמר זה, העוסק בנושא של קידום אתרבגוגל יבהיר לכם את העניין אחת ולתמיד:


קידום אתר בגוגל: מה זה אומר?


גוגל הוא מנוע החיפוש הפעיל ביותר בארץ (ברשת המקומית) מאז שגוגל ישראל נפתח וניתן לחפש מידע בעברית. כמנוע חיפוש, גוגל סורק את כל האתרים המועלים לרשת האינטרנט וכאשר גולש מקיש מילה או צירוף - הוא מפנה אותו אל האתרים הרלבנטיים ביותר בהתאם למילות החיפוש. מאחר ויש כיום יותר מאתר אחד בכל תחום (יש הרבה אבל הרבה! יותר מאתר אחד בכל תחום) ולכן נוצרת תחרות. מאחר ומנוע חיפוש הוא זה שבעצם מכריע איזה אתר להציג בראש הרשימה ואיזה אתר להציג אחרון, קידום אתר בגוגל הוא הערוץ שנועד לקדם אתרים לראש הרשימה כשהשאיפה היא להגיע לראש העמוד הראשון של תוצאות החיפוש. קידום אתרבגוגל כולל עבודה בשני מישורים לפחות - ערוץ אחד הוא תוכן. קידום אתר בגוגל על פי טקסטים ממוקדים וכן קידום אתר בגוגל באמצעות קמפיין ממומן משמע תשלום קבוע לגוגל על כל פעם שהוא מפנה אליכם גולש באמצעות חשבון שנקרא google adwords.


קידום אתר בגוגל - למי זה מיועד?

קידום אתר בגוגל מיועד עבור כל מי שמנהל אתר שכן לכל אתר יש מטרות עסקיות או ערכיות ובכדי להגיע ליעדים, האתר צריך למשוך אליו גולשים בכלל וגולשים ממוקדים (היינו קהל יעד מוגדר) בפרט. קידום אתר בגוגל הוא חשוב ביותר כאשר מחזיקים אתר סחר אלקטרוני כי על מנת שאנשים יבצעו רכישות דרך הרשת - צריך פיזית להביא אותם לחנות הסחר וכאן נכנס לשימוש הכלי של קידום אתר בגוגל. כמו כן, אתריחדשות ואתרי תוכן למיניהם המספקים לגולשים חומר רב בחינם נהנים מכספי המפרסמים אבל רק אם הם מצליחים להוכיח למפרסמים כי יש להם כמות גדולה של גולשים. ככל שיש לאתר יותר גולשים ייחודיים, כך הוא יכול לגבות יותר על שטחי פירסום ולכן קידום אתר בגוגל במקרה הזה הוא השקעה משתלמת אשר מחזירה את עצמה בגדול.


קידום אתר בגוגל - איך עושים את זה?

ראשית כל אל תלחצו! יש כיום הרבה חברות אשר מעניקות שירותי קידום אתר בגוגל והן אפילו לא גובות סכומים רציניים, רוב החברות הללו עובדות על פי אחוזים מההצלחה כך שאם אתם שוכרים חברה שתבצע לכם קידום אתר בגוגל, אינכם צריכים לשלם להם כבר בהתחלה רק לאחר שהם יעבדו על האתר וישדרגו אותו מבחינת התוכן וכן יפתחו חשבונות בגוגל (עליהם אתם כן תיאלצו לשלם), רק אחרי שיתחילו לזרום הגולשים בהמוניהם, רק אז תשלמו למקדמי האתר עבור הגולשים החדשים. המודל הוא פשוט והוגןן - משלמים עבור תוצאות! כמו כן, יש כיום מידע רב באינטרנט וכן מהדורות ספרים שחברת גוגל מפרסמת מידי שנה וניתן ללמוד לבד כיצד לפתעל ערוץ של קידום אתרבגוגל.