בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא בניית אתרים בחינם

בניית אתרים בחינם בניית אתרים הנו תהליך ארוך ומסובך. אך אל דאגה, ישנה דרך קיצור - בניית אתרים בחינם! אם תשוטטו לכמה דקות ברשת, תוכלו לגל

אפרת
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרים בחינם

 

בניית אתרים בחינם

בניית אתרים הנו תהליך ארוך ומסובך. אך אל דאגה, ישנה דרך קיצור - בניית אתרים בחינם! אם תשוטטו לכמה דקות ברשת, תוכלו לגלות לא מעט אתרים המציעים בניית אתרים חינמית לחלוטין. אם יש לכם ידע בסיסי בבניית אתרים ובעולם האתרים ברשת, זוהי הזדמנות נהדרת להקל על עצמכם ולבנות את האתר שלכם בצורה קלה, נוחה ומהירה. אך אל תשכחו שלפעמים למילה "חינם" יש צדדים טובים וגם כמה צדדים אפלים. במאמר זה נמנה כמה מן היתרונות והחסרונות של בניית אתרים בחינם.

היתרון הבולט של בניית אתרים בחינם הוא העובדה שהבנייה נעשת במינימום השקעה כספית, בעצם, עלות אפסית. בזמן שחברות משקיעות את מיטב הונן ומעסיקות מתכנתים ועומלות על הבנייה חודשים ארוכים, בניי אתרים בחינם זה כבר סיפור אחר לגמרי. בלחיצת עכבר פשוטה, יש לכם אתר תוך דקות ספורות, וללא תשלום. כמה קל - כך נוח. בנוסף, האפשרויות לבנייה במסגרת החינמית הנן אפשרויות כיפיות, קלילות, ופשוטות. אינך צריך להיות גאון מחשבים או מתכנת מבריק, ממשק הבנייה החינמית ברור לכל משתמש.

לאחר שמנינו את יתרונות בנייה מהסוג החינמי, אל תשכחו שאליה וקוץ בה. בניית אתרים בחינם אינה מתאימה לחברות גדולות, או עסק קטן השואף להגדיל רווחים. אתרים הנבנו במסגרת בנייה זו נראים כאתרים בסיסיים, ולא אתרים מתוחכמים מדי או אתרים המשלבים אינטרקציות מסובכות עם הגולש (לדוגמא, השארת פרטים אישיים של הגולש לבעל האתר). פלטפורמת הבנייה החינמית מאפשרת בניית אתרים עד גבול מסוים, ולצערנו, לא ניתן לעבור גבול זה.

בנוסף על כך, בניית אתרים בחינם הנו שירות הניתן משרתים, פורטלים או חברות אינטרנט גדולות הזמינות מאות, אם לא מאות אלפי גולשים, בכל יום לבנות אתר בחינם. כמובן, שכל אתר הנו יחיד ומיוחד, אך אם בחרתם בדרך החינמית, דעו כי אינכם היחידים. כאשר מדובר באתר המספק שירות לכמות גדולה של גולשים, ישנה סכנה של קריסת השרת, והאתר שלכם, כמו הרבה אתרים אחרים, עלול להעלם מעל פני השטח לכמה שעות טובות. במקרה כזה, לא נותר לכם אלא לחכות על שהשרת יתגבר על העומס והאתר שלכם יחזור לתפקוד. ואם אתם מתכננים אתר מיוחד מסוגו, שכל שניה שלו באינטרנט שווה כסף, או חשובה מאוד להמשך - חשבו פעמיים. בניית אתרים בחינם לא תוכל לסייע לכם, אלא רק להכניס אתכם לברוך עמוק יותר.

לסיכום, בניית אתרים בחינם הנה הזדמנות נהדרת לכל אחד לבנות לעצמו אתר במהירות וללא עלות.  אך זכרו, היא לא מתאימה לכולם. לפעמים, כאשר אנו נמסים לצמצם בעלויות ולקחת דברים בעלות מוזלת, חינם יכול לעלות לכם הרבה כסף. שימו לב לממשק המשתמש של האתר המציע שירותים בחינם, את המגבלות שלכם בתור בונים חינמיים, את איכות האתר והזמינות שלו.