בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא בנית אתרים

בנית אתרים בנית אתרים כמקצוע הולך ומתפתח ככל שמתפתחת רשת האינטרנט וככל שהצורך לאתרים באינטרנט גדל. עסקים וגופים שונים זקוקים כיום לאתר א

ברוך
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית בנית אתרים

 

בנית אתרים

בנית אתרים כמקצוע הולך ומתפתח ככל שמתפתחת רשת האינטרנט וככל שהצורך לאתרים באינטרנט גדל. עסקים וגופים שונים זקוקים כיום לאתר אינטרנט כדי לבסס לעצמם נוכחות ברשת. התחום צפוי להמשיך ולהתפתח גם בשנים הבאות יחד עם ההתפתחות של רשת האינטרנט. בשנים הקרובות הדרישה לאנשים בעלי ידע בנית אתרים צפויה לגדול בהדרגה ועל כן יש כדאיות בכניסה למקצוע הזה. הלימודים לבנית אתרים באינטרנט יכולה להיעשות באופן עצמאי כמו גם דרך לימוד בקורסים ממקודים או תוך לימוד תואר אקדמי במדעי המחשב.


בנית אתרים בתור מקצוע מאפשרת גמישות בעבודה לאדם שיש לו בסיס לקוחות מספיק גדול. אדם במאפשרת שליטה רבה יותר בזמן שלך ביחס לעבודה מתשע עד חמש. מומחיות מיוחדת בבנית אתרים ופורטפוליו מרשים של פרויקטים בצעו בעבר ועבור לקוחות גדולים מהווים כרטיס ביקור מרשים עבור האדם העוסק בבנית אתרים וייתכן שיהיה לו זרם קבוע של לקוחות. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון גם את החסרונות של בנית אתרים כעצמאי. בנית אתרים היא תחום שמאפשר לאנשים רבים להיכנס אליו. כיום קיימים קורסים רבים שמקנים יכולות טובות בתחום בנית האתרים ולכן התחרויות עשויה להיות גבוהה כמו כן מספרם של העוסקים בתחום צפוי לגדול. בעבודה כעצמאי אין הבטחון שישי בעבודה בחברה גדולה, לא תמיד יהיה זרם של פרויקטים ויתכנו זמנים בהם לא תהיה עבודה כלל וצריך להביא זאת בחשבון.


בכל מקרה אין תחליף למוצר טוב, ומי שמסוגל לספק מוצר טוב בכל הפרמטרים ייהנה לרוב מזרימה של עבודה ושל לקוחות. מוצר טוב מהווה כוח משיכה החשוב ביותר ובעניין זה אין הבדל רב מאוד בין חברה גדול לבין אדם העובד באופן עצמאי. לרוב לחברה גדולה יהיו כמה יתרונות כי ביכולתה להקצות משאבים רבים למציאת של לקוחות חדשים ולהשקעה בשיווק ובפרסום. חברה העוסקת בבניית אתרים תוכל גם להתמודד טוב יותר עם זמנים קשים ולהמתין לשיפור המצב בשוק בנית אתרים. חברה גדולה בתחום בנית אתרים יכולה להשקיע גם משאבים רבים יותר בציוד קרי חומרה ותכונות. חסרון שעשוי להיות בעבודה עם חברות לבנית האתרים הוא בכך שחברה תסגל לעצמה קו אחיד של בנית אתרים ותתקשה להביא מוצר ייחודי בתחום בנית האתרים.

כאן עשוי להיות יתרון לאדם שעובד באופן עצמאי והוא משוחרר באופן יחסי מהכבלים שמטילה עליו התרבות הארגונית של החברה הגדולה לבנית אתרים. מבחינה זו לאיש המקצוע הבודד העוסק בתחום עשויה להיות יכולת טוב יותר להציע מוצר ייחודי ושונה מהאתרים אותם מציעות חברות לבנית אתרים. בנית אתרים היא תחום שמשלב בין הבנה טכנולוגית של בניית האתר ובין עיצבו האתר עצמו שזהו בעצם מה שהלקוח או הגולש באתר רואה.