בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי - הנחיות והמלצות אז אחרי שטיפטפו לכם עד כמה כתיבת תוכן שיווקי היא ערוץ חשוב בקידום העסק שלכם ואחרי שהלחיצו אתכם שכל

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבת תוכן שיווקי

 

כתיבת תוכן שיווקי - הנחיות והמלצות


אז אחרי שטיפטפו לכם עד כמה כתיבת תוכן שיווקי היא ערוץ חשוב בקידום העסק שלכם ואחרי שהלחיצו אתכם שכל המתחרים שלכם בכר מזמן עוסקים בערוץ של כתיבת תוכן שיווקי והבנתם את הרעיון.... מאמר זה ינחה אתכם בבואכם לעסוק ב"כתיבת תוכן שיווקי" לצורך קידום המוצרים, השירותים והערכים סביבתם בנויה החברה שלכם:


כתיבת תוכן שיווקי - דגש על המוצר או השירות

הקונספט העיקרי של כתיבת תוכן שיווקי הוא לקדם את החברה בכל ערוץ אפשרי, בין אם זה באתרהבית, חוברות הסברה המוגשות למבקרים בביתן שלכם בתערוכה או פרוספקטים הנשלחים ללקוחות פוטנציאליים, המטרה הינה לשווק לשווק לשווק. כתיבת תוכן שיווקי נועדה להציג את המוצר או השירות בפני ציבור שעלול להתעניין (היינו קהל יעד פוטנציאלי) ולכן חייבת להיות שימת דגש על שני ערוצים בו זמנית: 1. על המוצר או השירות שאתם מציעים. חשוב לזכור כי יש כיום הרבה מאוד חברות במשק המציעות הרבה מאוד מוצרים ושירותים. בקרב הקהל יש בלבול רב בשמות של מותגים וההבדלים ביניהם. המטרה היא להפוך את המוצר או השירות לברור אך בצורה מעניינת, משכנעתומעט ייחודית. 2. כתיבת תוכן שיווקי מתבצעת לכבוד קהל יעד פוטנציאלי או קהלי יעד פוטנציאליים. זכרו כי עליכם לפנות אליהם בשפה שלהם (עברית, אנגלית או שפות אחרות) ולהציג את המוצר או השירות במונחים המובנים להם. כשאתם מציגים את יתרונות המוצר או השירות במסגת כתיבת תוכן שיווקי, זכרו להציג את היתרונות עבור אותו קהל יעד ספציפי ולא לדבר עליו באופן כללי.


כתיבת תוכן שיווקי

דגש על ערכי החברה: אז אחרי שהבלטנו את היתרונות של המוצר או השירות והתאמנו אותו לקהל היעד כך שיראה אטרקטיבי ורלוונטי עבורו, זה המקום להקדיש זמן לערכי החברה. דוגמאות לערכי החברה: "אנו שמים דגש על שירות ללקוח מעל הכל","חברה X עובדת רק עם חומרים ידידותיים לסביבה" או "לחברה Y יש את תווי התקן המתקדמים ביותר ושמה דגש מיוחד על נושאי הבטיחות". מדובר על אוסף של ערכים והצהרות של החברה, כפי שנוסחו על ידי מקבלי ההחלטות שלה, כאשר לכל חברה יש מעין חבילת ערכים או "אני מאמין". כתיבת תוכן שיווקי היא אמצעי המחבק בין האדם למוצר או השירות דרך החברה המספקת אותו וככל שהקהל יכיר את החברה לעומק, יבין את האסטרטגיה שלה, את היתרונות שלה ואת הייחוד שלה על פני חברות אחרות - כך אותו תהליךשל כתיבת תוכן שיווקי יהיה אפקטיבי יותר.


כתיבת תוכן שיווקי

הבלטת יתרונות החברה שלכם על פני המתחרים הישירים: כתיבת תוכן שיווקי, עם כל הכבוד להצגה המכובדת של המוצר והחברה, הצגת היתרונות הבולטים וההבטחות של החברה למצויינות, כתיבת תוכן שיווקי היא גם במה / זירת קרב חד צדדית בינכם לבין המתחרים שלכם. זו ההזדמנות להציג את היתרון על פני היריבים. דוגמאות להשגת יתרון תחרותי באמצעות כתיבת תוכן שיווקי: "רק לחברת X יש קווי תקן בינלאומיים" או "חברת Y זכתה בסקר הצרכים של עיתון יומי גדול, במקום הראשון כיצרנית מוצרי תינוקות איכותיים, על פי סקר אימהות" וכו'.