בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא ניהול שיווק

ניהול שיווק - טיפים ועצות אין פקולטה בעולם אשר באמת מסוגלת להכשיר אנשים לעבודה בשוק ה'אמיתי' התחרותי של ימינו. זה תקף לגבי כל תחום ותח

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית ניהול שיווק

 

ניהול שיווק - טיפים ועצות


אין פקולטה בעולם אשר באמת מסוגלת להכשיר אנשים לעבודה בשוק ה"אמיתי" התחרותי של ימינו. זה תקף לגבי כל תחום ותחום כמעט אבל כאשר מדובר על ניהול שיווק, בעידן בו יש חידושים והמצאות על בסיס יומי, אין דרך להתכונן כראוי באמצעות לימודים תאורטיים - חייבים להרגיש את השטח. בין אם יש לכם תואר ראשון BA בתחום של ניהול שיווק או אפילו תואר שני MBA בלימודי מנהל עסקים עם התמחותבמסלול של ניהול שיווק, כל אחד זקוק לטיפים והמלצות מהשטח לא? מאמר זה יכנה לכם כלים להתמודד עם תפקיד של ניהול שיווק באופן אפקטיבי יותר בשטח:


ניהול שיווק - עבודה מסודרת מהתוכנית אל השטח

כמו כל פרויקט חשוב אחר, למשלתכנון בית, עבודת ניהול שיווק חייבת להתחיל מתוכנית עבודה מסודרת. הן בכדי להסדיר את נושא התקציב, הן בכדי לסגור את נושא לוחות הזמנים והן בכדי לקבוע תווי עבודה מסודר ואפקטיבי אשר ינחה אתכם לאורך הפרוייקט כולו - ניהול שיווק חייב להעשות בצורה יסודית ומסודרת מההתחלה ועד הסוף. חייבים לבנות תוכנית עבודה,המביאה בחשבון את מספר האנשים הנדרשים לביצועה, את סכום התקציב, את הזמן המינימאלי כשבכל סעיף צריך להביא בחשבון אופציה לחריגות. ניהול שיווק הוא לא תחום שבו נהוג לאלתר, למרות שנראה כאילו יש מקום רב ל"זרימה", ככל שניגשים לפרויקט של ניהול פרסום עם תוכנית עבודה מגובשת ומוגדרת יותר, ככל שהיא מפורטת וברורה יותר - כך לפרויקט יש סיכויי הצלחה גבוהים יותר.


ניהול שיווק - הכר את כלי התקשורת החדשים העומדים לרשותך

מערך של ניהול שיווק כולל עבודה במגוון עצום של כלים, החל מהכרת חברות וארגונים במשק בהם ניתן להעזר לשיתופי פעולה ועד לאמנצעי תקשורת בהם ניתן להעזר למטרות פירסום ויחסי ציבור, מי שעוסק בשיווק צריך כל הזמן להיות "עם היד על הדופק". האתגר החשוב ביותר של מי שעומדלהתמחות בתחום של ניהול שיווק הוא להכיר את השוק, לזהות היזדמנויות ובעיקר - הזדמנויות לפירסום חינם ולכן - הכרת אמצעי תקשורת היא בחשיבות עליונה עבור צוותי שיווק.


ניהול שיווק בעידן הגלובאלי

עידן של גלובאליזציה שיווק הוא כבר מזמן לא בגדר תחומי הקו הירוק. השוק הישראלי הוא שוק "צר" או שוק "מוגבל" כפי שמכנים אותו בעלי סמכא. בכדי להתפרנס, בכדי להצליח בגדול,חברות ישראליות צריכות לפנות אל העולם הרחב. חברות ישראליות צריכות לאתר פרטנרים וכמובן - לקוחות מעבר לים וזה מתחיל בניהול מערך שיווק בינלאומי. ניהול שיווק בינלאומי מתחיל במחקרי שוק גלובאלים, התמקדות בקהלי יעד על פי מדינות או גושים אשר זוהו כפוטנציאליים, למידה מעמיקה של דרכי ההתנהגות שלהם (התנהגות צרכנים) ותהליך של אדפטציה / התאמת המוצר או השירות לקהל הזר לפני תחילת שיווקו בשוקים הזרים.


הכלים החזקים ביותר לפיתוח שיווק בינלאומי הם: מידע (מודיעים עסקי מפותח), פניה לקהלי יעד זרים באמצעות תערוכות בינלאומיות, כנסים ומשלחות עסקיות, הפצת מידע שיווקי באמצעות אתרים באנגלית או בשפות השונות המדוברות במדינות יעד נבחרות וחדירה אל השווקים באמצעות קניינים ומפיצים מקומיים.