בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא שיווק אינטרנט

כלי שיווק אינטרנט שיווק אינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר, היעילה ביותר והזולה ביותר למנף כל עסק ועסק. בין אם מדובר על שירותים פיננסיים או

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק אינטרנט

 

כלי שיווק אינטרנט


שיווק אינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר, היעילה ביותר והזולה ביותר למנף כל עסק ועסק. בין אם מדובר על שירותים פיננסיים או על חברות להשכרת רכב, בין אם מדובר על עסק קולינארי או מוסד בריאות פרטי - שיווק אינטרנט יכול לתת לכם את החשיפה המקסימלית בפרק זמן קצר ביותר ובעלות נמוכה יחסית לשאר האלטרנטיבות (של רכישת שטחי פירסום יקרים על לוחות מודעות בעיתונים, מודעות חוצות, רדיו כמבובן טלויזיה). שיווק אינטרנט יכול להיות פיתרון הקסם שלכם בתנאי שתשכילו לנצל אותו נכון. להלן טיפים ועצות עבור מי שבכוונתו לנסות שיווק אינטרנט בפעם הראשונה:


שיווק אינטרנט - ראשית כל בנו או שדרגו אתר בית

שיווק באינטרנט מתחיל אצלכם בבית (אז אולי לא בבית אבל כן באתר הבית). שיווק אינטרנט מתחיל מחשיבה שיווקית / מכירתית וקריאייטיבית בתוך האתר שלכם בכדי לאפשר לאתר הבית למכור עבורכם את המוצר. אתר הבית ובעיקר עמוד הבית צריך להיות מעוצב יפה ויזואלית ומסודר כך שיהיה נעים ונוח לקרוא. החומר השיווקיי צריך להיות ברור, מנוסח בשפה יפה וגבוהה אך לא גבוהה מידי ולא מסובכת. החומר צריך להיות חומר הסברה נכון, מדוייק, רלבנטי והכי חשוב - הוא אמור לייצר חשק. הגולשים אשר נחשפים לחומרים מעניין, דרך שיווק אינטרנט, נוטים הביג מיידית או מהר יותר מאופן התגובה לשיווק ופירסום במדיות אחרות וזאת בשל המבנה הדינאמי של אתרי אינטרנט - ניתן ישירות להכנס לאתרי בית, למיני סייט או לדף נחיתה ולהצביע באמצעות העכבר (הקלקה) בכדי להצטרף לשירות, לרכוש מוצר או לוודא שלניצי החברה יש את הפרטים של המעוניינים כדי שהם יוכלו לחזרו עם פרטים במהירות האפשרית.


שיווק אינטרנט - דרך פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד

האינטרנט ככלי "פרוץ" מכל צנזורה, חוקים ונהלים, מאפשר לגולשים להזין תכנים טקסטואליים ווויזואליים (כולל סרטוני וידיאו, תמונות ועוד...). שיווק אינטרנט מתאפשר בקלות ושוב - ללא עלות אם משכילים לאתר את הפלטפורמות הרלוונטיות ולהזין את החומרים הרלוונטיים. כלומר אם אתם מעוניינים לשווק את עצמכם כעורכי דין (זאת בהנחה שאתם עורכי דין) אז אתם פשוט צריכים למצוא דרכים להפיץ את חוות הדעת המלומדות שלכם כמו למשל - לחוות חוות דעת על פסיקה זו או אחרת של שופט בדיון תקשורתי... מי שנמצא באותו פורום הוא ללא ספק אנשים שמתעניינים באקטואליה בכלל וכאשר הם יתקלו בשם שלכם והוא ישמע כבר "צליל מוכר" כאשר הם יזדקקו לעורך דין - הם יחפשו אתכם. ניתן לעבוד בצורה כזו בכלתחום ותחום. תוכן שיווקי לא חייב להיות כתיבה תחת הקובע של בר סמכא, אתם גם יכולים לכתוב על החוויה של אוהבת סושי שממליצה בחום על המסעדה שבבעלותכם. דברים כאלה מתאפשרים רק באינטרנט ולכן שיווק אינטרנט הוא כל כך גאוני.


שיווק אינטרנט - שיתופי פעולה זו הנוסחה המנצחת

שתפו פעולה עם אתרים אחרים המתמחים בתחום העיסוק שלכם, הציעו להם שטח פירסום אצלכם באתר בתמורה לחשיפה אצם - ככה זה עובד.