בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
שיווק ופרסום המקצוע של העתיד

שיווק ופרסום המקצוע של העתיד מקצועות העתיד או ליתר דיוק מקצועות בהם החברה הצעירים רוצים לעסוק כשיגדלו או מייד אחרי הצבא/ אוניברסיטה הם


איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק ופרסום

 

שיווק ופרסום המקצוע של העתיד


מקצועות העתיד או ליתר דיוק מקצועות בהם החברה הצעירים רוצים לעסוק כשיגדלו או מייד אחרי הצבא/ אוניברסיטה הם כבר לא כפי שהיו לפני עשור ומעלה. לא עוד עובדי באנקים, רופאי שיניים ספרים ונגרים. הצעירים של היום חולמים על המקצועות הרלבנטיים לתקופתנו שהם - מפיקי תכניות ריאליטי, מקדמי אתרי אינטרנט, מנהלי שיווק ופרסום וכיו"ב. התחום של שיווק ופרסום הוא לא כל כך חדש, תמיד עסקו במלאכת שיווק ופרסום רק "על אש קטנה". שיווק ופרסום היה כלי חשוב לקידום עסקים גדולים ומצליחים גם כך, חברות גדולות ומצליחות, כגון תאגידי מזון גדולים ורשתות אופנה בינלאומיות היו ידועות כמי שמפעילים מערך שיווק ופרסום אבל כיום - כל מי שרוצה להצליח במשק מנהל מערך שיווק ופרסום אגרסיבי.

הדרישה כיום לרמה אסטרטגית וביצועית גבוהה של מערך פרסום ושיווק הפכה את התחום לתחום החם ביותר וזה בא לידי ביטוי בדרישה של צעירים לקבל הכשרה לקראת התפקידים, החל מאוניברסיטאות ומכללות המעניקות תארים אוניברסיטאיים, בהן ניתן ללמוד שיווק ופרסום במסגרת לימודי תקשורת או מנהל עסקים, בתארים ראשונים ושניים, והן באמצעות מכללות פרטיות ומוסדות להכשרה מיקצועית המקיימים לימודי שיווק ופרסום עבור המגזר הרחב כשהדגש הוא על לימודים מעשיים, במסלול מקוצר, במטרה להעניק לאנשים כמה שיותר ידע וכלים בכדי להשתלב בשוק העבודה הצמא לאנשי שיווק ופרסום מוכשרים.


מחלקות שיווק ופרסום ניתן למצוא כיום כמעא בכל חברה קטנה ועד כמובן לתאגידים ענקיים ותאגידים בינלאומיים. בחברות בהם אין מחלקת שיווק ופרסום פשוט התקבלה החלטה שלו להחזיק בארגון מחלקתשיווק ופרסום זה לחלוטין לא אומר שוויתרו על הרצון לשווק ולפרסם. חברות רבות נעזרות (ובצדק) בשירותים המקצועיים של משרדי פירסום וחברות פרסום גדולות אשר זהו תחום ההתמחות שלהם.
 

מחלקות שיווק ופרסום כמו גם חברות המעניקות שירותי שיווק ופרסום נחשבות ל"חוד החנית של המשק הישראלי". המחלקות והמשרדים הללו נהנים מתקציבים גדולים מאחר ומערכי שיווק ופרסום דורשים תקציב גדול ומקבלי החלטות במשק כבר למדו שבכדי להרוויח כסף צריך להוציא כסף... לכן מדובר על סכומים גדולים וכן על משאבים רבים כגון -תוכנות גראפיות, מחשבים חדשים, חדרי עבודה או חדרי ישיבות מפוארים, קופה קטנה (גדולה) ועוד. ידוע כי משתלם כלכלית לעבוד בתחום של שיווק ופרסום, בין אם מדובר על משכורות בסיס פלוס עמלות או משכורות קבועות מראש, התנאים בענף זה הם מהטובים מאחר ויש ביקוש גדול מצד המשק לאותם אנשי שיווק ופרסום חזקים. שיווק ופרסום הוא תחום שניתן להתקדם ולצמוח ממנו. זה מתחיל מאיש שיווק ופרסום מן המניין, הופך להיות ראש צוות או מוביל פרויקט, הופך להיות מנהל חטיבת שיווק ופרסום ויכול אף להסתיים בתואר "סמנכ"ל שיווק ופרסום". אז הדור הצעיר יודע כנראה בדיוק מה הוא עושה כשהוא נוהר לחוגים ללימודי שיווק וממהר להשתלב באחת מאותן משרות חמות עם הרבה עניין והבטחה כלכלית ברורה.

 מחלקות שיווק ופרסום בחברות גדולות, ארגונים ובתי עסק רבים בארץ גם מביאים פאן יצירתי ומקורי בעבודתם. מחלקה זו אחראית לייצור מוצרי מכירה ופרסום שעוזרים למותג להתברג בקרב הלקוחות שלהם כמותג איכותי ורציני.