בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרי אינטרנט קידום אתרי אינטרנט הוא צירוף הקסם של עולם העולם הוירטואלי. לאחר המצאת הרשת ופיתוח הפב הרחב, האינטרנט הפך לכלי מרכזי

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרי אינטרנט

 

קידום אתרי אינטרנט


קידום אתרי אינטרנט הוא צירוף הקסם של עולם העולם הוירטואלי. לאחר המצאת הרשת ופיתוח הפב הרחב, האינטרנט הפך לכלי מרכזי לחברות מכל המגזרים ומהר מאוד התווספו להם אלפי אתרים בזה אחר זה במהירות מדהימה. מאחר ואינטרנט הוא כלי שיווקי מרכזי, יש תחרות גדולה בין מפעילי האתרים על הגולשים (מה שמכונה טראפיק - תנועת גולשים). קידום אתרי אינטרנט הוא תחום שהתפתח על מנת לתת מענה או יותרנכון כלי עבודה עבור חברות ואנשים אשר הבינו שבכדי להשיג גולשים עליהם לעבוד קשה בכדי להתמודד עם התחרות. קידום ארתי אינטרנט מיועד לכל סוגי האתרים כאשר בכל סוג של אתר, קידום אתרי אינטרנט ממלא פונקציה שונה אך חשובה:


קידום אתרי אינטרנט של אתרי בית: אתרי בית של חברות, בין אם הן חברות ציבוריות, איגודים, עמותו או חברות מסחריות, מנצלות את אתרי הבית שלהן בכדי להעיבר מסרים לגולשים על המוצרים או השירותים שהן מספקות. קידום אתרי אינטרנט במקרה זה ממלא פונקציה חשובה של חשיפה מאקסימלית של גולשים למוצר או שירות ולגוף העומד מאחוריו. בעוד שהמסרים אותם ניתן להעביר על גבי אריזת המוצר או באמצעות תשדיר רדיו באורך חצי דקה הם כמובן מוגבלים מאוד, אתר הבית מאפשר לגופים לכתוב פרטים רבים על המוצרים, השירותים, הערכים של החברה, פעילויות, סניפים ועוד. קידום אתרי אינטרנט הוא קריטי במקרים כאלה בעיקר כאשר מדובר על גופים חדשים במשק.


קידום אתרי אינטרנט של אתרי חדשות

אתרי חדשות נהנים מתנועת גולשים אינטנסיבית על בסיס יומי ונראה כאילו הם כלל לא צריכים "דחיפה" אבל גם אתרי חדשות מובילים, אשר מאחוריהם עומדים עיתונים יומיים וכלכלייםמובילים, נעזרים בשירותי קידום אתרים באינטרנט כי הם בתחרות עם האתר המספקים בדיוק את אותו מידע. התחרות כאן על הגולשים היא תחרות מסחרית. אתרי חדשות הם אתרים שמציעים את הידיעות החדשותיות בחינם כשמקור הפרנסה הוא המפרסמים. ככל שיש יותר גולשים הצופים בעמוד, כך האתר יכול לגבות יותר על הפירסומת (על שטח פירסום). ולכן, קידום אתרי אינטרנט נחוץ למודל העיסקי של אתרים הנשענים על פירסום כמודל עסקי.


קידום אתרי אינטרנט של אתרי סחר אלקטרוני

אתרי סחר אלקטרוני אינם מתפרנסים מגולשים או מחשיפת פירסומות אלא הם לרוב מתפרסמים ישירות מקניות המתבצעות במסגרת האתר. קידום אתרים נועד להזרים לאתרי סחר אלקטרוני עוד ועוד קונים פוטנציאליים. קידום אתרים כאן הוא קריטי כי בכדי שאנשים יקנו בחנויות צריך להביא אותם להכנס לחנות או לפחות לקניון נכון? קידום אתרי אינטרנט זו דרך לנתב גולשים הישר אל החנויות אלקטרוניות באתרי הסחר בכדי שהם יוכלו לרכוש און ליין.
קידום אתרי אינטרנט נעשה על ידי אנשים אשר הוסמכו לעסוק בתחום של קידום אתרי אינטרנט מתוך החברה או שהנושא מטופל על ידי חברות חיצוניות המתמחות בתחום.