בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים יועץ קידום אתרים הא מה שכל אחד ואחד מאיתנו צריך אם הוא רוצה לעשות איזה שהוא רווח דרך אתרי אינטרנט. מה זה יועץ קידום אתר

הראל
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית יועץ קידום אתרים

 

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים הא מה שכל אחד ואחד מאיתנו צריך אם הוא רוצה לעשות איזה שהוא רווח דרך אתרי אינטרנט. מה זה יועץ קידום אתרים ולמה הוא בכלל קיים? יועץ קידום אתרים נועד להפוך את האתר שלנו ליותר פופולארי- ככל שהאתר שלנו יותר פופולארי וככל שהוא יותר נפוץ וזמין לכל מי שנכנס אל האינטרנט, כך גדלה הסבירות שנרוויח דרך האתר הזה (אם חשוב לנו להרוויח דרכו). באמצעות קידום אתרים אנחנו יכולים להפוך את האתר שלנו לזמין לכל מי שנכנס ורוצה להגיע לתוצאות מסוימות דרך מילות מפתח שהוא מגיע.


כך, אם אנחנו מוכרים מכונות כביסה נרצה שכל מי שמחפש מכונת כביסה דרך האינטרנט יגיע בצורה כזאת או אחרת לאתר שלנו. אז איך זה קורה? האינטרנט שלנו נשלט ברובו ע"י מנועי חיפוש. זה אומר שאם מישהו מחפש מכונת כביסה הוא יכנס לאחד ממנועי החיפוש האלה ויקליד "מכונת כביסה". יכול להיות שהוא יוסיף עוד כל מיני מילים כמו "זול" או "איכותית" או כל דבר אחר. אחרי שהוא מקליד את מילות המפתח הוא מקבל רשימה של תוצאות- אלה אתרים שמציעים בצורה כזאת או אחרת מידע או סחורה שקשורה למילות המפתח. וכמובן- התוצאות שהוא קיבל הן אלה שהוא יכנס אליהן וכך אתרים מסוימים זוכים להמון כניסות פשוט מהסיבה שהן מופיעות ראשונות בדף התוצאות.

אז מה הקשר של זה ליועץ קידום אתרים? כדי שהאתר שלנו יהיה רווחי אנחנו רוצים שיכנסו אליו כמה שיותר אנשים. אנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה אתר איכותי ואנחנו רוצים, כמובן, שהוא יופיע בתוצאות של החיפוש. כדי שזה יקרה אנחנו עשויים לרצות יועץ קידום אתרים. יועץ קידום אתרים בעצם מאפשר לנו ליצור את האפשרות הזאת- הוא מייעץ לנו איך להפוך את האתר שלנו ליותר זמין לכל מי שמחפש שירות שאנחנו מציעים או סחורה שאנחנו מוכרים או אפילו מידע שאנחנו נותנים וע"י כך, כמובן, להגדיל את הרווח שלנו.  יועץ קידום אתרים מהבחינה הזאת פשוט מלמד אותנו איך להיכנס לתוך הרשימה של תוצאות החיפוש של מילים או ביטויים שבד"כ יש להם ביקוש וע"י כך ליצור קשר בין המוצר או השירות או כל דבר אחר שאנחנו רוצים לקדם והאתר שלנו. ע"י כך יועץ קידום אתרים מאפשר לנו ליצור אתר שהוא לא רק טוב אלא גם עם הרבה כניסות.

אין איך לשנות את זה- מנועי חיפוש בד"כ מכתיבים את האתרים שאליהם אנשים יכנסו. כדי שאנשים יוכלו להיכנס לתוך האתר שלכם אתם צריכים להופיע, אם לא במקום הראשון אז לפחות איפה שהוא יחסית בהתחלה, בתוצאות החיפוש של דברים שאתם רוצים לקדם. כדי שזה יקרה, יועץ קידום אתרים יכול לייעץ לכם איך ליצור את זה, במיוחד לאנשים שאין להם זמן או חשק או רצון לעשות זאת בעצמם.