בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל- הדרך להצלחה בימים אלה קידום אתרים בגוגל הוא הדרך לקבל הכרה לאתר האינטרנט שלך בימים אלה. גוגל כידוע הוא מנוע החיפוש

עידן
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים בגוגל

 

קידום אתרים בגוגל- הדרך להצלחה בימים אלה


קידום אתרים בגוגל הוא הדרך לקבל הכרה לאתר האינטרנט שלך בימים אלה. גוגל כידוע הוא מנוע החיפוש מספר אחד בעולם (למעשה אפשר כנראה להכריז עליו כמונופול בין לאומי בתחום המנועי החיפוש באינטרנט) ולכן קידום אתרים בגוגל הוא הדרך הטובה ביותר להניע את העסק או החברה קדימה. קידום אתרים בגוגל הוא לא דבר פשוט שאפשר לעשות מהכיסא בבית משום שהוא מצריך מומחיות מיוחדת וידע נרחב לגבי הצורה בה עומד מנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרים בגוגל למעשה קיים כדי לתפוס את העין של רובוט החיפוש של גוגל בעזרת אלגוריתם שחלקו ידוע וחלקו לא ידוע (פיתוח האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל מהווה את אחת המשימות האתגרות והמבוקשות ביותר האינטרנט). קידום אתרים בגוגל בה כדי להעניק לרובוט החיפוש של גוגל את מה שהוא מחפש ועל ידי כך להעלות את האתר בדירוג האתרים תחת מילות חיפוש שונות. קידום אתרים בגוגל כאמור הוא לא פעולה שאפשר לבצע לבד ללא ידע מקיף ולכן מהווה למעשה את התחום המומחיות של חברות רבות מכל ארץ אפשרית.


קידום אתרים - בשביל מה?

חברות אלה קמות בימים אלו כמו פטריות לאחר הגשם אך ראוי לזכור שלניסיון ולהיכרות עם מנוע החיפוש של גוגל יש משמעות גדולה מאוד. קידום אתרים בגוגל על ידי חברות צעירות יותר לא יניב את התוצאות הרצויות בקידום האתר ויהווה בזבוז משווע של כסף וממון. קידום אתרים בגוגל מתבצע חלקית בעזרת כתיבת תוכן חדש ובעל משמעות (כלומר לא סתם מסמך טקסט שבו כתובות מילים אקראיות) שבתוכו מופיעות מילות מפתח. בעזרת עדכון הולך וחוזר של התכנים האלה בעלי מילות המפתח יצליח האתר להתרומם מעלה בחיפוש.


קידום אתרים בגוגל הוא אפקטיבי אם האתר מגיע לעשיריית האתרים הראשונה בתחום מילת החיפוש. קידום אתרים בגוגל לא יהיה אפקטיבי אם האתר לא יהיה בעשירייה הראשונה של מילות החיפוש ובוודאי שלא אם יידחק לעמודים מספר 3 ו4 של מנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים בגוגל הוא הכוח החדש באינטרנט. החל מהרגע שבו תפס גוגל את מקומו כמנוע החיפוש מספר אחת ודחק למקומות לא משמעותיים את מנועי החיפוש של יאהו ושאר המתחרים.


קידום אתרים בגוגל הוא עבודת אמן שמחזירה בגדול את ההשקעה בה, כמות הלקוחות שכבר וויתרו על חיפוש באמצעי פרסום ארכאיים יותר כמו דפי זהב למשל פונים כיום לאינטרנט כדי למצוא את מבוקשתם.  האינטרנט ידוע כמדיום זול המניב עסקאות מצוינות ולכן קידום אתרים בגוגל הוא הכרחי משום שהוא ימתג את העסק הנתון כבכיר מכל שאר העסקים בתחום הספציפי. קידום אתרים בגוגל הוא שיטת הפרסום המועדפת של המאה ה21 , קידום אתרים בגוגל הוא שיטת פרסום עוצמתית המחזירה את התמורה בה ובגדול.