בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא פרסום ושיווק באינטרנט

פרסום ושיווק באינטרנט לעצמאים פרסום ושיווק באינטרנט הוא הכלי החזק ביותר בעיקר עבור עצמאים ובעלי חברות קטנות ובינוניות.פרסום ושיווק באי

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום ושיווק באינטרנט

 

פרסום ושיווק באינטרנט לעצמאים


פרסום ושיווק באינטרנט הוא הכלי החזק ביותר בעיקר עבור עצמאים ובעלי חברות קטנות ובינוניות.פרסום ושיווק באינטרנט הוא הכלי להגיע באמצעותו לקהל הרחב מבלי להשקיע תקציבי עתק ברכישת שטחי פירסום יקרים והפקות גראנדיוזיות עם דוגמנים מפורסמים על חוף הים....


פרסום ושיווק באינטרנט עבור פרילאנסרים הרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם בעלות מינימאלית: פרסום ושיווק באינטרנט הוא ברובו בחינם (באמצעות כתיבת טקסטיים באתרי הבית למי שיש אתר בית ובאמצעות כתיבתטקסטים בחינם לאתרים הרבים אליהם ניתן לשלוח טקסט, אתרים בהם הגולשים מעלים מאמרים, חוות דעת, פורומים, בלוגים ועוד וכן קמפיינים ממומנים (זאת אומרת שטחי פירסום עליהם משלמים אבל כפי שעובד המודל האינטרנטי - באינטרנט משלמים רק על תוצאות, כלומר משלמים רק על פרסומת אותה הגולשים ראו והגיבו על ידי כניסה לדף הרשמה או מיני סייט של החברה המפרסמת, היינו שלכם).

פרסום ושיווק באינטרנט מאפשר לכם להציע את השירותים המקצועיים שלכם כגון - תרגום, קייטרינג, שיעורים פרטיים ועוד - לקהל הרחב, בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה מאוד יחסית. אין מה לעשות, כעצמאי אתם חייבים לפרסם את עצמכם כל הזמן אבל אין לכם את התקציבים בכדי להתחרות בגופים וחברות גדולות לכן פרסום ושיווק באינטרנט הוא הפיתרון האידיאלי.


פרסום ושיווק באינטרנט לעצמאים בעלי מקצועות חופשיים כגון עורכי דין, רואי חשבון ועוד

עורכי דין, רואי חשבון, קוסמטיקאיות... איך בדיוק אתם חושבים שהלקוחות שלכם ישמעו עליכם? אתם חושבים שאתםהיחידים בארץ? חושבים שאתם היחידים בעיר? תקשיבו ותקשיבו טוב, אתם אפילו לא היחידים ברחוב ורוב הסיכויים (אם אתם גרים בבניין מגורים גבוה) שאתם אפילו לא היחידים בבניין. פרסום ושיווק באינטרנט יאפשר לכם להתחרות בנתח השוק מול כל הקולגות שלכם שבוודאי רובם כבר השכילו למנף את עצמם באמצעות פרסוםם ושיווק באינטרנט.


פרסום ושיווק באינטרנט לעסקים משפחתיים / מקומיים קטנים או מתחילים

חושבים שפירסום זה רק לרשתות גדולות ומצליחות? לא, זו הטעות הראשונה והנפוצה ביותר. חברות גדולות ורשתות מצליחות הגיעו למעמדות של רשתות גדולות וחברות מצליחות בזכות פרסום ושיווק וכן כן - גם באמצעות פרסום ושיווק באינטרנט. זו הדרך היחידה להגיע לתודעת הציבור הרחב בכלל וכאשר אתם קטנים או חדשים בשטח - זה מאסטלהיות בעלי נוכחות חזקה במדיה בה נמצאים כ-ו-ל-ם.


פרסום ושיווק באינטרנט לבעלי גלריות, חנויות בוטיק ושאר עסקים אשר משיקים לתחומים אמנותיים

פרסום ושיווק באינטרנט מאפשר לכם פלטפורמה פירסומית חדשה / בעצם במה חדשה שמעולם לא הכרתם. בעוד שירותי תרגום ויעוץ משפטי הם נושאים שויזואלית מעט קשה לתת להם ביטוי באינטרנט, כאשר מדובר על עיצוב חזותי של מוצרים ובעיקר של חפצי אמנות, האינטרנט - כמדיה ויזואלית (עם האופציה להעלאת קבצי שמע, קבצי וידיאו, קבצי תמונות ואיורים) מאפשרת לאומנות שלכם לפרסם ולשווק את עצמה.