בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא פירסום באינטרנט

פירסום באינטרנט פירסום באינטרנט הוא אחד מערוצי הפירסום המניבים ביותר כיום. רק לפני עשר שנים אנשים עדיין היו סקפטיים לגבי הסיכויים של ה

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית פירסום באינטרנט

 

פירסום באינטרנט


פירסום באינטרנט הוא אחד מערוצי הפירסום המניבים ביותר כיום. רק לפני עשר שנים אנשים עדיין היו סקפטיים לגבי הסיכויים של האינטרנט להפוך לפלטפורמת פירסום מובילה והנה אנחנו כבר או-טו-טו בשנת 2010 כאשר פירסום באינטרנט הוא כלי חזק ואפילו מנצח.  פירסום באינטרנט עובד מאחר והאינטרנט עובד. האינטרנט יכולל לחיות ללא פירסום הפירסום כמובן תלוי בהענות של הציבור והענות זו אכן קיימת גם קיימת. מה הכוונה?
 

פירסום באינטרנט עובד בעיקר על הקונספט של: הקוראים יהנו מהמידע בחינם וה"מחיר" שהם ישלמו יהיה בצורה של להחשף לפירסומות, על הפירסומות ישלמו המפרסמים וכך לבעלי האתר יהיה אינטרס לאפשר לכל הגולשים להנות חינם מהתוכן... מבינים? אם בכדי להשיג עיתון יומי בכדי לקרוא אותו ולהתעדכן אתם משלמים בפיצוציה כסף עבור עיתון או שאתם עושים מנוי שנתי, משלמים ואז מקבלים את העיתון בכל בוקר, המידע באינטרנט מתאפשר בחינם וזאת תמורת העובדה שאתם חשופים לתופעה שך פירסום באינטרנט.


החוזקות של פירסום באינטרנט הן שכמות האתרים הנבנים רק הולכת וגדלה וכן כל הנתונים מצביעים על כך שכמות הגולשים באתרים רק הולכת וגדלה. כל ילד בן ארבע ועד לקשישים מתחברים לאינטרנט ומחילים לגלוש. הם עוברים מאתרלאתר, מצ'וטטים, שולחים הודעות, מתעדכנים בחדשות, מגיבים בטוקבקים על ידיעות מרגיזות ועוד וכל העת הם בעצם משתפים פעולה, במודע או שלא במודע, במודל של פירסום באינטרנט.

פירסום באינטרנט - סוד ההצלחה


פירסום באינטרנט עובד כל כך טוב בעיקר בגלל שלהבדיל מטלויזיה, רדיו ואפילו עיתונים, באינטרנט אין לאנשים אופציה לסנן פירסומות. מה הכוונה? כאשר אתם צופים בטלוויזיה והקריין מכריז על מעבר לפרסומות למשך מספר דקות - אתם רצים להכין קפה נכון? כאשר הקריין ברדיו מכריז על מעבר לפרסומות - אתם מעבירים לערוץ אחר לשמוע שיר לא? פירסום באינטרנט לא מאפשר לכם לסנן. פירסום באינטרנט הוא חלק מהאתר, חלק מהעמוד בו אתם קורים, חלק מהחוויה אותה אתם חווים... לא ניתן להפריד בין התוכן לבין פירסום באינטרנט ולכן זה עובד כל כך טוב על קהל הצרכנים. פירסום באינטרנט מציף את הקהל במסרים פרסומיים / שיווקיים מבלי לאפשר לו לברוח ו/או להתגונן. זו הסיבה שאין כיום משרד פירסום אחד שמכבד את עצמו שאין לו מחלקה גדולה העוסקת בתחום של פירסום באינטרנט ושלא לדבר על משרדים וחברות שלמות הפועלות כיום בארץ אשר מטרתן ומטרתן הבלעדית היא התמקדות והתמקצעות בתחום של פירסום באינטרנט.


פירסום באינטרנט הוא יעיל ואפקטיבי כפי שכבר ציינו אבל חשוב לדעת כי פירסום באינטרנט הוא גם חסכוני יותר (הרבה יותר משלטי חוצות בצמתית ראשיות, פירסום על גבי מסכים דיגיטליים וכן פירסום בעיתונים יומיים ועיתוני סוף שבוע) ובמקרים רבים, פירסום באינטרנט הוא הרבה יותר זול והרבה (אבל הרבה) יותר אפקטיבי מבחינת תוצאות הקמפיין. אז לא פלא שכבר כינו את הפירסום באינטרנט כעקוץ העיקרי החשוב ביותרלפירסום בעידן הנוכחי.