בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא פרסום אתרים

פרסום אתרים אז נכון שאנחנו כל היום שומעים את המנטרות הקבועות של האינטרנט הוא הכלי החם ביותר לפרסום! הפרסום באינטרנט עובד! הפרסום באינט


איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום אתרים

 

פרסום אתרים


אז נכון שאנחנו כל היום שומעים את המנטרות הקבועות של האינטרנט הוא הכלי החם ביותר לפרסום! הפרסום באינטרנט עובד! הפרסום באינטרנט הוא הפרסום היחיד שעובד על צעירים... אבל בכדי שאותו פרסום (הממוקדם באתר באמצעות באנר, פופ-אפ, מיני סייט ועוד), בכדי שהוא יהיה אפקטיבי, אנשים צריכים לראות אותו ובכדי שאנשים יחשפו לפרסום באינטרנט - צריך לחשוב על פרסום אתרים בכדי למשוך קהל מלחתחילה. פרסום באינטרנט הוא החלק הקל, הפשוט והמשתלם - פרסום אתרים זה כבר אתגר אחר לגמרי. מאמר זה יעניק לכם כלים להתמודדות מול האתגר של פרסום אתרים:


פרסום אתרים באמצעות שיתופי פעולה

שיתופי פעולה בין אתרים היא הדרך היעילה ביותר כאשר ניצבים מול המשימה של פרסום אתרים. הרי כל אתר רוצה להחשף לכמה שיותר גולשים. הרעיון של שיתוף פעולה (העברה הדדית של גולשים מאתר אחד לשני) מבטיחה לבעלי האתרים להנות מתגבור כמות הגולשים וכאשר שיתופי הפעולה מתבצעים על רקע של מכנה משותף (קהלי יעד משותפים) זה הופך להיות סידור רלוונטי. פרסום אתרים באמצעות שיתופי פעולה לא חייבים להיות רק במסגרת האינטרנט, ניתן ליצור שיתופי פעולה עם מגזינים ועיתונים שונים ולהציע להם מבצעים של פרסום באינטרנט(אופציה לרכישת מינוי דרך באנר שמוביל למיני סייט בתמורה לפרסום כתובת האתר. אם לדוגמא מדובר על אתר לילדים ונוער, פרסום אתרים לילדים ונוער - הגיוני שיבוצעו באמצעות עיתוני ילדים למיניהם.


פרסום אתרים באמצעות יחסי ציבור

פרסום אתרים, כמו כל ערוץ פרסומי אחר, יכול רק להרוויח מתגבור באמצעות האינטרנט. העברת מידע על האתר החדש, האתר הממותג או הצלחה של אתר תמיד מעניינת אתהעיתונאים, בעיקר כתבים המתמחים בחדשנות וחדשותיות בתחום האינטרנט. יש הרבה אופציות לדחוף ידיעות המציינות את האתרים ואףממליצות להכנס אליהם. לדוגמא, אם האתר הוא אתר המעניק מידע רב בתחום הבריאות והרפואה ואף אופציה להיוועץ עם רופאים און ליין, ניתן לפנות לעיתוניםשונים ולבקש שיכתבו על כך במדור הבריאות. פרסום אתרים ובעיקר אתרים חדשים ומעניינים הוא קלי קלות כשיודעים איך לעבוד מול התקשורת.


פרסום אתרים באמצעות פרסום באתרים

פרסום אתרים באמצעות שיתופי פעולה כפי שציינו קודם עובד כאשר שני האתרים, לרוב אתרים קטנים / בינוניים / חדשים, זקוקים שניהם למינוף ולכן הם עוזרים ונעזרים אחד בשני אבל זו אופציה חלקית. כאשר אתרחדש רוצה למשוך אליו כמות משמעותית של גולשים, אליו לפנות לאתרים הגדולים והללו ממש לא זקוקים לשיתופי פעולה. כאן כבר מדובר על פרסום אתרים כפרסום לכל דבר (רכישת שטח פרסום, עיצוב באנר ועוד).


פרסום אתרים באמצעות באז בסלולארי

הסלולארי הוא כלי חזק להפצת מידע בדיוק כמו שהאינטרנט הוא הכלי הנכון. באמצעות הפצות הודעות אטרקטיביות (הודעות טקסט) המבטיחות לגולשים הפוטנציאליים - חשיפת מידע עסיסי, מבצעים מפליגים, הנחות, ידיעות מרעישות ועוד ועוד - ככה אנשים יסתקרנו ויכנסו לאתרלפחות להצצה ראשונה.