בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא פרסום בגוגל

פרסום בגוגל למה כולם מדברים על פרסום בגוגל? כמה עולה לפרסם בגוגל? איך לומדים פרסום בגוגל? יש לכם שאלות בנושא פרסום בגוגל? כל התשובות לש

איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום בגוגל

 

פרסום בגוגל
למה כולם מדברים על פרסום בגוגל? כמה עולה לפרסם בגוגל? איך לומדים פרסום בגוגל? יש לכם שאלות בנושא פרסום בגוגל? כל התשובות לשאלות שלכם ועוד במאמר הבא על פרסום בגוגל:


מה זה פרסום בגוגל?

טוב אז כולם כבר יודעים מה זה פרסום. כולנו מכירים פרסום ברדיו (התשדירים המרגיזים באמצע השיר), כולנו מכירים פרסומות בטלויזיה (תשדירי פרסומות מרגיזים באמצע הסדרה או הסרט) ועוד. גם פרסום באינטרנט ובפרט פרסום בגוגל כולנו מכירים אנחנו פשוט לא תמיד יודעים לקשר. פרסום בגוגל הוא מערך פרסום אשר מתבצע "מאחורי הקלאים" של האינטרנט. מפרסמים, אשר רוצים לחשוף אתכם בפני חברות מסויימות (חברות תרופות, חברות לייעוץ פנסיוני, מועדוני כושר, רשתות אופנה ועוד ועוד), פותחים חשבונות במנוע חיפוש ומתחילים לפרסם את המודעות אשר אמורות לגרות אתכם ולהוביל אתכם הישר לאתרים או ספציפית לעמוד שלהם, כשאתם מעדיפים אותם על פני שאר האופציות החילופיות באותה קטגוריה. פרסום בגוגל הוא בעצם הכלי העיקרי במלחמה בין בעלי האתרים והמפרסמים השונים על הגולשים הרבים אשר מתלבטים לאיזה אתר להכנס ובאיזה עמוד לצפות.


כמה עולה פרסום בגוגל?

תתפלאו לשמוע את זה אבל פרסום בגוגל הוא דווקא זול יחסית ומשתלם ביותר. הקונספט של פרסום בגוגל עובד בצורה כזו: עם פתיחת החשבון (עם פתיחת החשבון - פתיחת הקמפיין) אתם בעצם "מבטיחים" לחברת גוגל שבכל פעם שמנוע החיפוש ישלח אלכים גולש - אתם תשלמו לו סכום מסויים (החל מכמה אגורות להקלקה / לגלישה יחידה). ככל שיותראנשים מגיעים אליכם כך אתם משלמים יותר עבור פרסום בגוגל - כשהעקרון המנחה הוא שככל שנכנסים יותר אנשים רלוונטיים לאתר, כך רווחיות החברה עולה כך שמשתלם לכם לשלם. ואילו במקרים בהם מנוע החיפוש אינו מפנה אליכם גולשים - אתם אינכם משלמים ולו אגורה שחוקה. זה אחד המודלים הצודקים ביותר עבור כל הצדדים המעורבים.


למי פונים בנושא פרסום בגוגל עבור העסק שלי?

פרסום בגוגל מתבצע על ידי אנשי פרסום מקצועיים המתמחים בפרסום במנועי חיפוש אך ישנם ארגונים רבים המעדיפים, מפאת הקיף הפעילות האינטרנטית של החברה שלהם, לשכור עובד חברה אשר ינהל את הפעילות של פרסום בגוגל עבור החברה ואף ישנם מקומות אשר שולחים נציג או נציגים מטעמם ללמוד את התחום של פרסום בגוגל בכדי שהם יוכלו לקדם האינטרסים של החברה בתחום של פרסום בגוגל.


איפה לומדים פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל ניתן ללמוד כיום במוסדות רבים המכשירים את הדור הבא במקצועות הטכנולוגיים. ניתן גם ללמוד את היסודות של פרסום בגוגל בבתי הספר המלמדים פרסום וכמו כן, גוגל ישראל מעבירים הרצאות, סדנאות, ימי עיון מטעמם ואף מידי שנה - הם מוציאים את המדריך (ספר) המלמד את המשתמש הפשוט איך לעבוד על פרסום בגוגל. מומלץ לרכוש את הספר כהשלמה ולא להתבסס אך ורק עליו בעיקר עבור מי שאין לו ניסיון רב באינטרנט בפרט ובפרסום בכלל.