בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט - ככה משווקים היום כתיבה שיווקית לאינטרנט הופכת לכלי המרכזי של מנהלי שיווק ופרסום באסטרטגיית קידום העסק לקהל הג

איילה
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבה שיווקית לאינטרנט

 

כתיבה שיווקית לאינטרנט - ככה משווקים היום


כתיבה שיווקית לאינטרנט הופכת לכלי המרכזי של מנהלי שיווק ופרסום באסטרטגיית קידום העסק לקהל הגדול בפרק זמן קצר ובתקציב זעום. היתרונות של כתיבה שיווקית לאינטרנט הם רבים ומובנים מאליהם אך בכל זאת ננצל הזדמנות זאת למנות את היתרונות של כתיבה שיווקית לאינטרנט:


כתיבה שיווקית לאינטרנט - אפקט המהירות: כתיבה שיווקית לאינטרנט היא כל כך יעילה בעיקר בהחדרת מוצר חדש או בניסיון לדחוף מוצר, שירות ואפילו דמות (מועמדת לתפקיד ציבורי לדוגמא), כאשר הזמן דוחף. האינטרנט הוא כלי ויראלי בו המידע מופץ הן לקהל הקוראים / גולשים דרך האתר או האתרים בהם הוא מופיע והן בתפוצות מאחד לשני כך שידיעה יכולה להגיע לאלפי גולשים במספר דקות. האינטרנט ככלי להפצת מידע, אשר אינו מבוקר ואינו מפוקח והחוקים היחידים ששולטים בו זה שאין באמת חוקים - מאפשר למובילי עולם הפירסום, השיווק, מומחי המיתוג ועוד בעלי מקצוע בתחום, להפיץ מידע רלבנטי עבורם, בפרק זמן קצר ביותר ובהשקעה קטנה מאוד ביחסית (אם מודדים את העלות של כתיבה שיווקית לאינטרנט מול העלות של תשדיר רדיו או שלט חוצות - מדובר בחיסכון של מאות אחוזים. כתיבה שיווקית לאינטרנט היא חשובה ביותר בעיקר בהחדרת מוצר חדש כפי שציינו וכן במסע שיכנוע נגד כיוון השעון מאחר והאינטרנט הוא כלי עבודה דינאמי וזה אומר שניתן לערוך עליו ניסויים ותהיות ובעיקר - שניתן כל הזמן להשתפר.


לפני הפצת עלון או פרוספקט מתכנס צוות הכתיבה היצירתית ומנהל סיעור מוחות קדחתני. מתקבלות החלטות וידוע שלאחר הוצאה לדפוס, לא ניתן יהיה לחזור ולתקן את הכתוב. כאשר מדובר על כתיבה שיווקית לאינטרנט, זה מאוד פשוט - אם בעקבות תגובות או בעקבות העדר תגובות רצויותאתם רוצים לשנות אסטרטגיה, לשנות את השפה או לעדכן פרטים חדשים - בבקשה! האינטרנט פתוח לרשתותכם 24 שעות 7 ימים בשבוע (כולל שבתות וחגים).


כתיבה שיווקית לאינטרנט - אפקט הכמות

כתיבה שיווקית לאינטרנט כאמור מאפשרת לכם להגיע לכמות של אנשים שבכלל לא בטוח שניתן היה להגיע אליהם, גם עם תקציב אסטרונומי - במדיות אחרות. האפשרות שלכם לעבוד, בעזרת כתיבה שיווקית לאינטרנט, על חומרים ולהפיצם באמצעות קישורים דרך אתר הבית, דרך אתרים מובילים, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד, ליצור עניין בקרב הגולשים ולתתלהם להתחיל להפיץ בקרב חברי התפוצות שלהם. האפשרויות כאן הן אינסופיות!


כתיבה שיווקית לאינטרנט - אפרט החו"ל

אם עד כה שיבחנו והיללנו את היכולות של האינטרנט בעידן המודרני ככלי הפצה נוח, נגיש, יעיל וזול, הרי שכאשר מדובר על שיווק בינלאומי, בעידן הגלובליזציה, האינטרנט הוא אולי הכלי היחידי באמצעותו ניתן לשבת במשרד או בבית בת"א, חולות או רחובות, ובאמצעות כתיבה שיווקית לאינטרנט, להגיע ללקוחות יעד בארה"ב, אנגליה וניו-זילנד.


היות והאינטרנט אמצעי תקשורת נגיש לציבור בכל קצוות העולם, ניתן להשתמש בו ככלי המרכזי לשיווק בינלאומי.