בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא דומיינים

מה זה דומיינים בעצם ולמה הם משמשים? דומיינים הם השמות של האתרים שאנחנו גולשים אליהם מדי יום ביומו. . דומיינים הם השמות של האתרים. זה א

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיינים

 

מה זה דומיינים בעצם ולמה הם משמשים?


דומיינים הם השמות של האתרים שאנחנו גולשים אליהם מדי יום ביומו. . דומיינים הם השמות של האתרים. זה אומר שהם מצביעים על הכתובת של אתר מ וים ומאפשרים לאנשים להגיע אליהם בקלות ובמהירות (שאחר הם היו צריכים להקליד רצף של מספרים שקשה לזכור). דומיינים הם בעצם נכסים- נכסים מהבחינה שבשימוש נכון הם יכולים להיות מכניסים מבחינה כלכלית ועשויים להניב רווחית לכל מי שהם בבעלותו.

דומיינים הם כל אתר שאנחנו מקלידים בתיבה של הדפדפן. הוא השם של האתר והוא מייצג אותו ואת התוכן שבתוכו. מכיוון שכך דומיינים טובים הם דומיינים שצברו מוניטין ורושם טוב מהפעילות שלהם ועשו זאת לאורך זמן. ישנו חוק לא כתוב באינטרנט שאנשים מצפים שאתרים יספקו את אותם השירותים ובאמינות בלתי מתפשרת. ישנה ציפייה שאתרים יהיו זמינים לכל הדרוש במשך 24 שעות ביממה ויהיו אותו האתר בכל פעם שאנחנו מקלידים את הכתובת שלו. מהבחינה הזאת דומיינים הם מותג- מותג שאנשים זוכרים לטובה או לרעה כשהם רוצים להגיע לאתר מסוים כדי להגיע לשירות מסוים, סחורה מסוימת או מידע שהם רוצים להשיג.


דומיינים יכולים להפוך למותג בעזרת פעילות נכונה וחכמה של האתר וע"י כך לצבור מוניטין. ע"י כך מספר הכניסות של כל בנאדם אל האתר עשויה לגדול ולהגדיל באופן כללי את מספר הכניסות אל האתר, דבר שעשוי להיות פוטנציאל עבור מפרסמים ומשווקים שירצו להשתמש באתר הזה כדי לפרסם את הסחורה והשירותים שהם מציעים בעצמם. דבר זה עשוי להיות פוטנציאל לרווח גולמי רב והוא מה שקורה בפועל באתרי אינטרנט גדולים.

העולם שלנו נעשה יותר ויותר דיגיטלי, בין אם נרצה ובין אם לא. השליטה של האינטרנט בחיים של הרבה אנשים הפכה להיות ממשית והם משתמשים בכלי הזה כדי לעשות פעילויות שאחרת היו צריכים לצאת מהבית שלהם בלחיצת כפתור. האתרים האלה כולם מוכרים על פי דומיינים- השמות שיש לאתרים האלה ועל פיהם הם נזכרים ומוקלדים כדי להגיע אליהם. אתרים גדולים כמו תפוז ווואללה יצרו לעצמם שם כך שאנשים זוכרים אותם בעל פה. בנוסף לכך הם יצרו זאת ע"י דומיינים פשוטים קצרים וקולעים שאנשים זוכרים מכיוון שהם קליטים וקלים לזכירה. כל אלה בעזרת המוניטין שהם יצרו לעצמם הופך את האתרים הללו לנחשקים ובהחלט אפשר להגיד עליהם שהם נכס ששווה הרבה כסף ועשוי להניב רווח רב לכל מי שמניח את ידו עליהם.


דומיינים הם מה שמקשר בין המחשב הפרטי וכל בנאדם אל האתרים הללו והם הכתובת שאיתה מגיעים אל האתרים הללו. ללא זה כל הפעילות הזאת לא הייתה מתקיימת, ככל הנראה. דומיינים הם השם מאחורי המותג והם עשויים, בין השאר, לתרום או להזיק למוניטין שלו.