בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא דומיין חינם

דומיין חינם דומיין חינם עשוי להיות פתרון טוב לכל מי שרוצה אתר אבל לא רוצה או לא מסוגל להשקיע את כמות הכסף הנדרשת בקניית דומיין. אנחנו חי

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין חינם

 

דומיין חינם

דומיין חינם עשוי להיות פתרון טוב לכל מי שרוצה אתר אבל לא רוצה או לא מסוגל להשקיע את כמות הכסף הנדרשת בקניית דומיין. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי- עולם שבו להרבה אנשים יש אתרים שמייצגים אותם ואת מה שהם מנסים ליצור בחיים שלהם, תהיה זו סחורה שהם מוכרים, שירות שהם נותנים או מידע שהם מעבירים הלאה. האפשרויות המגוונות שנוצרו ואפשריות דרך האינטרנט בימינו הן מעל לכל מה שהיינו יכולים לדמיין לפני 50 שנה- אפשר לשלם חשבונות, לשמור על מעגלי חברים, להעביר ולחלוק מידע כמו גם לחפש מידע ואפילו לסחור דרך האינטרנט, והכל בלחיצת כפתור!


מכיוון שכך הרבה אנשים נוהרים אל המרחבים הוירטואליים וגולשים להם להנאתם באתרים הרצויים להם. הדבר הזה יוצר מאות אלפי כניסות, לפחות, של אנשים מכל העולם שנכנסים אל המרחבים הוירטואליים כדי לעשות את מה שהם רוצים.

כמות האנשים הזאת היא פוטנציאל אדיר, פוטנציאל אדיר מבחינת אפשרויות פרסום ושיווק והאפשרויות להעביר מידע ובאמת להפוך את העולם שלנו לכפר גלובאלי אחד גדול.
הנהירה הזאת אל המרחבים הוירטואליים יצרה חשק אצל הרבה אנשים לפתוח אתר משלהם- אתר שייצג אותם ואת מה שהם עושים בחיים שלהם. אחד מהשלבים ביצירת אתר שכזה הוא בחירת שם- דומיין.


רכישת דומיין חינמית

לאנשים שאינם מעוניינים ברכישת דומיין או בהשקעה כספית בכל העניין הזה מוצעת לציבור הרחב דומיין חינם. דומיין חינם הוא שם שניתן דרך איזו שהיא חברה שמספקת את השירות הזה ובד"כ האתר מתארח בשרתים של החברה הזאת. כמובן שישנה תמורה, כי שום דבר אינו בחינם בעולם הזה, ובד"כ ישנה איזו שהיא דרישה (בדרך כלל לא מתוך בחירה אפילו) לשים את הלוגו של החברה, פרסומות או כל דבר אחר שצריך להתחייב אליו בתמורה לקבלת דומיין חינם. הדבר הזה עשוי להיות בסדר עבור אנשים מסוימים שלא אכפת להם מפרסומות שקופצות בתוך האתר שלהם ועשויים להתעניין בזה בלאו הכי כדי לקדם את האתר שלהם.

אתרים יכולים להיות על כל מיני נושאים ובכל מיני צורות- אתרים יכולים למכור סחורה, להעביר מידע, להציע שירות וליצור מעגלי חברים שישמרו על קשר אחד עם השני. אתרים יכולים להיות אישיים לכל בנאדם (כמו בלוג פרטי) או ציבוריים ופתוחים להרבה אנשים. הם יכולים להיות שיווקיים או פשוטים וענווים. המכנה המשותף שלהם (אחד מהם, בכל אופן) הוא שלכולם יש דומיין- בין אם זה דומיין חינם או דומיין שנרכש, דומיין הוא דבר הכרחי כדי שאנשים יוכלו לגשת אל האתר והאתר יהיה זמין לציבור הרחב (או אפילו לאנשים פרטיים).


דומיין חינם מאפשר לאנשים שרוצים להיכנס לתוך העולם הזה של האינטרנט ולהתנסות בו שם שהם יוכלו ליצור את האתר תחתיו ובכך להתחיל את המסע המופלא הזה אל נבכי האינטרנט ושימושיו.