בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא דומיין בעברית

דומיין בעברית הוא אפשרות חדשה ומעניינית לאתר אינטרנט דומיין בעברית מאפשר לאנשים לכתובת את שם האתר בעברית שפת האם ובכך להגיע אל האתר שא

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין בעברית

 

דומיין בעברית הוא אפשרות חדשה ומעניינית לאתר אינטרנט


דומיין בעברית מאפשר לאנשים לכתובת את שם האתר בעברית שפת האם ובכך להגיע אל האתר שאחרת היו צריכים לכתובת אותו בשפה זרה. אנחנו חיים במדינה שרוב רובה מדברים, עברית (בין השאר עם שפות אחרות, אבל השפה השלטת). בעוד הרבה אנשים בהחלט מחוברים לאינטרנט (או מתחילים להיות מחוברים) לא הרבה מסוגלים להתמודד עם השפה שצריכה להיות כדי להגיע לאתרים מסוימים- אנשים מסתבכים עם השפה האנגלית ובכך מחמיצים אפשרות להגיע לאתרים שהם אחרת היו מגיעים אליהם בקלות.
יהיו אלה ילדים, מבוגרים שלא יודעים אנגלית או שאר אנשים עם קשיי שפה. לשם כך קיים דומיין בעברית- דומיין בעברית מאפשר לאנשים לכתוב בעברית את שם האתר הרצוי וכך להגיע אליו. הדבר הזה יוצר פתח להרבה אנשים שאחרת היו להם קשיים להגיע אל האתר להגיע אליו ובכך להגדיל את מספר הכניסות שאפשריות לאתר האינטרנט.

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. בין אם אתה איש עסקים שרוצה להגדיל את נפח המכירות שלך או שאתה פשוט רוצה להעביר איזה שהוא סוג של מידע, יהיה זה מידע מהתנדבות או מרצון טוב או כל סיבה אחרת. לשם כך אנשים בונים אתרים ומעלים אותם אל האינטרנט כדי שאנשים אחרים יוכלו להגיע אליהם ולצפות במה שיש לנו להציע. אתרי אינטרנט, מהבחינה הזאת, היא מדיום שדרכו אנחנו מבטאים את עצמנו ושמים בו את עצמנו.


מכיוון שאנחנו חיים במדינה שבה רוב האנשים מדברים עברית אבל לא כולם מדברים אנגלית ישנו קושי לחלק מהאנשים להגיע אל אתר ולו רק מכיוון שהם לא מצליחים לכתוב את כתובת האתר בצורה נכונה כדי להגיע אל האתר. לשם כך נוצרו אפשרויות של דומיין בעברית- האנשים יכולים לרשום בעברית את השם של האתר שאליו הם רוצים להגיע וע"י כך להגיע לאתרים שאחרת לא היו מצליחים.


דבר זה מאפשר להרבה אנשים שאחרת לא היו מצליחים להגיע לאתרי אינטרנט שהם רוצים להגיע אליהם בקלות וביעילות. בנוסף לכך דומיין בעברית עשוי ליצור יתרון על מתחרים- דומיין בעברית יוצר העדפה לאתר מסוים שאפשר לכתוב את השם שלו בעברית לעומת אתרים שאי אפשר ולו רק מהסיבה שאנשים שמתקשים עם השפה האנגלית יעדיפו אותו.

בנוסף לכל אלה, דומיין בעברית מאפשר קישור אסוציאטיבי בין האתר לאנשים. אנשים בישראל חיים לפי השפה העברית, מה שאומר שהם חושבים גם בשפה העברית. אתר אינטרנט בעל דומיין בעברית יהיה הרבה יותר קל לזכירה מכיוון שהשפה שרובנו משתמשים בה בלאו הכי היא עברית ואז קל יותר לזכור את השם. דומיין בעברית הוא אפשרות מעניינית לאתרי אינטרנט שרוצים להגדיל את נפח הכניסות האפשרי להם. הוא מאפשר לאנשים בעלי קשיי שפה (או עצלנות) להגיע לאתר שאחרת לא היו נכנסים אליו.