בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא רישום דומיין

רישום דומיין רישום דומיין הוא מה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות לפני שהוא יכול להעלות את אתר האינטרנט שלו אל הרשת. רישום דומיין הוא השלב שבו

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית רישום דומיין

 

רישום דומיין

רישום דומיין הוא מה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות לפני שהוא יכול להעלות את אתר האינטרנט שלו אל הרשת. רישום דומיין הוא השלב שבו אנחנו בוחרים לנו שם שאליו יגיעו אנשים כדי להגיע אל האתר שלנו. רישום דומיין הוא בעצם כמו רישום כתובת לעסק- הוא מסמל ומפנה אל בית ע ק מסוים (או אתר מסוים, לא משנה לאיזה שימוש הוא נעשה) ואותו אשים זוכרים כשהם רוצים להגיע אל האתר שלנו.

רישום דומיין מתחיל מבחירת השם הרצוי לנו- איזה שםן יסמל הכי טוב את מה שאנחנו רוצים שיהיה באתר? האם זו סחורה שאנחנו מציגים, או מידע שאנחנו רוצים לתת, או אפילו שירות שאנחנו מבצעים דרך האתר עצמו. זה לא משנה, אבל רישום דומיין כן צריך לכלול שם שאנשים יזכרו, בין אם אינטואיטיבית או אסוציאטיבית, כדי שהם יוכלו לחזור אל האתר בכל רגע שהם יחפצו בו.


רישום דומיין הוא השלב שבו אנחנו רושמים את השם וכדי שהשם שלנו באמת ימשוך אליו את כמות האנשים שאנחנו רוצים (אלא אם זה לא משנה לנו ואז אפשר רישום דומיין בחינם) הוא צריך להיות בעל 2 מאפיינים לפחות- הוא צריך להיות קליט והוא צריך להיות פשוט וקצר. מה זה אומר? קליט משמעותו שאנשים יקלטו ויזכרו את השם, ובכך אסוציאטיבית הם יזכרו באתר בכל פעם שהם יחפשו את אותו השירות או המידע או הסחורה. שם פשוט וקצר נועד כדי שאנשים יוכלו לזכור את שם האתר בקלות ולהגיע אליו.
לשמות ארוכים ומסובכים יש נטייה להיכנס מאוזן אחת ולצאת מהשנייה וזה בהחלט לא יתרום לכמות האנשים שאנחנו רוצים שיכנסו לתוך האתר שלנו כשהם מתחילים להיות מתוסכלים מכל אות שהם כותבים.

בעוד העולם שלנו נעשה יותר ויותר דיגיטלי, כך גם כל הדברים נעשים דרך אמצעי המדיום של האינטרנט- אנשים משלמים חשבונות, קונים סחורות, מבקשים שירותים של אנשי מקצוע וכל מה שאפשר לדמיין כמעט ואפשר לעשות אותו דרך האינטרנט. הדבר הזה יצר פוטנציאל שיווקי רב מהבחינה של אפשרות למכור סחורה ושירותים לאנשים בלי צורך באנשי מכירות אלא רק דרך אתר מקוון שיוכלו להגיע אליו.


רישום דומיין הוא שלב ביצירת כל אתר שכזה- הוא רושם את השם שתחתיו אנחנו נהיה מיוצגים- רישום דומיין מהבחינה הזאת הוא כמו זכות יוצרים- השם הוא יחיד ומיוחד ואי אפשר להעתיק אותו ומהבחינה הזאת אנשים ידעו כשהם כותבים את השם הזה באתר הם יגיעו אך ורק אלינו. רישום דומיין הוא מה שאנחנו רוצים להיות ממותגים תחתיו ולכן רצוי שהשם יתאים למה שאנחנו מנסים להציג.