בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אכסון אתרים

אכסון אתרים האם אתם מתלבטים לגבי אכסון אתרים? האם אתם חושבים אולי כדאי לכם לאכסן את האתר בתוך המחשב הפרטי שלכם כדי לחסוך בעלויות ורוצים

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אכסון אתרים

 

אכסון אתרים

האם אתם מתלבטים לגבי אכסון אתרים? האם אתם חושבים אולי כדאי לכם לאכסן את האתר בתוך המחשב הפרטי שלכם כדי לחסוך בעלויות ורוצים למצוא מקור מידע שיספר לכם לגבי היתרונות והחסרונות? המאמר הזה מציג בצורה חלקית את היתרונות והחסרונות שעשויים להיות עם אכסון אתרים, בין אם זה במחשב הפרטי שלנו או במחשבי על שאיתם פועלות רשתות אכסון אתרים.

אכסון אתרים הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להיות זמין באינטרנט. בין אם זה אכסון אתרים שנמצא אצלנו על המחשב הפרטי או אכסון אתרים על רשתות שמכילות עשרות, מאות ואולי אלפים של אתרים ומאפשרת דרכן גישה לכמות גולשים גדולה. אכסון אתרים הוא מה שמאפשר לנו להעלות את האתר שלנו אל האינטרנט כדי שיוכל להיות זמין לאנשים שרוצים לגלוש אליו.

אז מה ההבדל בין אכסון אתרים בבית לבין אכסון אתרים ברשת? אכסון אתרים בבית הוא חיובי מכמה בחינות- השליטה תמיד נמצאת אצלנו, האפשרות לשנות ולעדכן בכל רגע שרק נרצה עם הגישה לקבצים המקוריים, האפשרות לשלוט על הגיבוי של המידע, הפרטיות שלה וכמובן העלות הכספית האפסית שעולה לנו לאחסן את זה בתוך המחשב הפרטי שלנו.


עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות- אכסון אתרים במחשבים הפרטי שלנו הוא דבר שעשוי להיות סיכון- המחשב שלנו צריך לפעול במשך 24 שעות ביממה וללא תקלות, ואלא אם יש לנו גיבוי גם למערכת החשמלית וגם לקבצים של האתר (וביחד עם זאת גיבוי לכל שאר הדברים שיש לנו במחשב) אז האתר עשוי לא להיות זמין בכל רגע נתון (במיוחד כשאנחנו לא כל הזמן עם יד על הדופק ונמצאים בבית אלא עושים פעילויות אחרות תוך כדי ובכלל לא יכולים להיות מודעים לכך שהמחשב נפל).


אכסון אתרים במחשב הביתי גם מצריך שהמחשב יהיה דולק ומחובר לאינטרנט במשך 24 שעות ביממה כדי שתהיה לכל האנשים גישה מתי שהם רק רוצים. דבר שלישי הוא אכסון אתרים בבית שבד"כ מגיע על מהירות העלאה נמוכה- רוב השרתים של האינטרנט שלנו הם עם מהירות הורדה די גבוהה (יחסית...לאירופה מהירות ההורדה שלנו די עלובה) בעוד מהירות ההעלאה שלנו נמוכה מאוד. כדי לאפשר להרבה אנשים להגיע לאתר שלנו במהירות ובקלות אנחנו צריכים מהירות העלאה גבוהה כדי שהאתר יעלה להם במהירות (צריך 2 לטנגו- לא מספיק מהירות הורדה גבוהה אם מהירות השליחה של האתר לכל אחד, במיוחד בזמנים של לחץ, היא נמוכה)


דבר רביעי הוא ההגנה של האתר שלנו- הגיבוי שיש לנו גם למערכת שלנו באופן כללי, הפרטיות וההגנה שאנחנו שמים סביב אתר האינטרנט שלנו שמונע פריצות ושינוי של התוכן והאתר באופן כללי והגיבוי החשמלי שאין לנו כדי לאפשר לאתר להיות זמין במשך כל הזמן.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת, למרות שעניין אכסון אתרים עשוי לעלות מעט כסף (אבל יחסית מעט, במיוחד לבתי עסק ברחובות), זה עשוי להיות רעיון הרבה יותר כדי לוודא ולאפשר גישה של אתר האינטרנט שאנחנו רוצים לכולם במשך כל הזמן.