בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אחסון אתרי אינטרנט

אחסון אתרי אינטרנט אחסון אתרי אינטרנט הוא שלב בבניית האתר שלנו והעלאתו לאינטרנט. ישנם כמה שלבים בבניית אתר- קודם כל השלד והבשר של האת

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרי אינטרנט

 

 

אחסון אתרי אינטרנט

אחסון אתרי אינטרנט הוא שלב בבניית האתר שלנו והעלאתו לאינטרנט. ישנם כמה שלבים בבניית אתר- קודם כל השלד והבשר של האתר- האתר צריך להיבנות, בין אם על ידינו ובין אם על ידי אנשים אחרים שזה הוא מקצועם (או תחביבם) כדי שייצג את מה או מי שאנחנו רוצים להציג- יהיה זה מידע, סחורה, שירותים שאנחנו מציעים או כל דבר אחר שאנחנו רוצים ליצור דרך אתר האינטרנט שלנו.


אח"כ אנחנו צריכים כתובת. כמו שישנה כתובת עבור כל בית עסק בעיר, ישנה גם כתובת עבור כל עסק או אתר באינטרנט- שם הדומיין מצביע על הכתובת שמפנה אל אתר האינטרנט ומאפשרת אליו גישה. אח"כ אנחנו צריכים אחסון אתרי אינטרנט- אנחנו צריכים לאחסן את האתר שלנו בשרת שפעיל 24 שעות ביממה ובד"כ יש לו גם גיבוי למקרה שישנה תקלה חשמלית או של מחיקת קבצים. הדבר הזה מאפשר לאתר שלנו להיות זמין אף הוא במשך כל שעות היממה ולאפשר חשיפה אפילו יותר רחבה וגדולה לכל מי שחפץ בכך.

מהפיכת האינטרנט הביאה איתה הרבה שינויים. האפשרות שלא לזוז מהבית ולעשות את כל הפעילויות שאחרת היינו צריכים ללכת, לנסוע, לרוץ, להמתין בתור וכו' בשבילן הפכו את החיים ליותר קלים מצד אחד והרבה יותר עצלים מצד שני (תלוי מאיזו בחינה מסתכלים על זה). האפשרות לשלם את החשבונות שלנו דרך האינטרנט, לחפש כל סוג מידע שאנחנו רוצים כדי ללמוד דברים חדשים ואפילו לשמור על מעגל החברים שלנו דרך האינטרנט (לעומת מכתבים וטלפון שיחסית לאי מייל ותוכנות צ'אט הרבה יותר מסובכים).
מהפיכת האינטרנט יצרה גם פוטנציאל גדול, בעקבות כל השינויים האלה, לפרסום ושיווק נוסף דרך המדיה הזאת- האפשרות להיחשף מול מאות אלפי אנשים שגולשים כל יום באינטרנט, במיוחד כשהם מגיעים לשם דרך אתרי חיפוש שהפכו להיות ה-דבר שדרכו מחפשים (כמו גוגל).


מכיוון שכך ובהתאם לזאת אנשים רבים החליטו לפתוח עסקים דרך האינטרנט- עוד דרך לשווק את הסחורה שהם מציגים בחלונות ראווה בחנויות שלהם או אפילו במקום להתעסק עם עסקים בבתי עסק. העלות הנמוכה של האחזקה ותשלום ה"שכר דירה" הנמוך הפכו את אתרי האינטרנט לדבר נחשק בעיניי הרבה משקיעים שהחליטו שהחשיפה הזאת בהחלט שווה את המחיר.

אחסון אתרי אינטרנט הוא מה שמאפשר לכל הדברים האלה לקרות- כדי שאתרי האינטרנט יהיו זמינים במשך כל שעות היממה צריך אחסון אתרי אינטרנט שיאפשר את הגישה לכל אתרי האינטרנט האלה. אחסון אתרי אינטרנט הוא שרת שמחזיק בתוכו את הקבצים של כל האתרים שאליו הוא מאפשר גישה. מכיוון שהאתרים חייבים להיות מאוחסנים על מחשב כל שהוא וכדי לאפשר גישה אל האתר המחשב צריך להיות מחובר אף הוא באופן תמידי לאינטרנט, אחסון אתרי אינטרנט יוצר את החיבור התמידי הזה ומאפשר גישה אל אתרי האינטרנט לכל מי שרק מחפש זאת.