בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אחסון אתרים בחינם

אחסון אתרים בחינם אחסון אתרים בחינם הוא פתרון לאלה מאיתנו שרוצים ליצור לעצמם אתר אינטרנט אבל לא מסוגלים או לא רוצים להשקיע בכך את הכסף ה

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרים בחינם

 

אחסון אתרים בחינם

אחסון אתרים בחינם הוא פתרון לאלה מאיתנו שרוצים ליצור לעצמם אתר אינטרנט אבל לא מסוגלים או לא רוצים להשקיע בכך את הכסף הדרוש לאחסון שלו. נסביר מעט מה זה אחסון אתרים בחינם ולמה אנחנו בכלל רוצים דבר כזה- האינטרנט הפך להיות מוקד של מידע. האפשרות להגיע למידע הרצוי, לבצע בו פעולות שונות ומשונות ולסחור בו בחפצים ובשירות הפך את האינטרנט למוקד משיכה עבור הרבה אנשים ובכך הופך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים ויעילים. הרבה אנשים מצאו את הפוטנציאל הזה גם מהבחינה של שיווק עסקי- הם יוצרים עבור עצמם אתר אינטרנט כדי לשווק את עצמם או את הסחורה שהם מציגים לראווה ובכך חושפים את עצמם לכמות האנשים שמגיעה אל האינטרנט בכל יום (וזו כמות אדירה של אנשים שעשויים להיחשף אלינו).

כדי לאפשר לאתר שלנו לעמוד ולהיות זמין במשך כל שעות היממה אנחנו צריכים אחסון אתרים. אחסון אתרים בד"כ עולה כסף ולאלה מאיתנו שלא רוצים להשקיע יכולים לפנות לשירות של אחסון אתרים בחינם- אחסון אתרים בחינם מאפשר זמינות של האתר שלנו לכל מי שרוצה את זה 24 שעות ביממה, בד"כ עבור איזה שהוא סוג של בארטר- עבור פרסומת של האתר המאחסן או כתובת אינטרנט תמוהה.


אחסון אתרים בחינם, עם זאת, מאפשר לנו לאחסן את האתר שלנו בלי שנצטרך לטפל ולדאוג לאתר כל הזמן. האתר שלנו בנוי מקבצים- קבצים שאנחנו מעלים לאינטרנט דרך כתובת מסוימת. כדי שלא נצטרך להתעסק עם כל מה שקשור לתחזוק של האתר כדי שימשיך להתקיים (כמו הצורך של המחשב להיות דלוק ומחובר לאינטרנט במשך כל שעות היממה) וכדי שלא נצטרך לחשוש מפריצות אל המחשב שלנו (דרך הכתובת שמגיעים איתה אל אתר האינטרנט) ישנם אחסון אתרים בחינם שמציעים את השירות הזה בשבילנו וללא מחיר- הם דואגים שמהירות ההעלאה של האתר שלנו תישמר והרבה אנשים יוכלו לגלוש ביחד אל אתר האינטרנט שלנו. הם מאפשר לאתר שלנו להיות פעיל במשך כל שעות היממה ובכך לאפשר גישה לאנשים גם בשעות הלילה המאוחרות, והם בד"כ מגבים את עצמם במערכת חשמלית נוספת כך שגם אם יש תקלה הם יכולים להמשיך את הפעילות של אתר האינטרנט שהם מאחסנים בלי לפגוע בפעילות השוטפת של כולם.

אחסון אתרים בחינם הוא פתרון טוב למי שלא רוצה להשקיע כמות גבוהה של כסף או פשוט לא מעניין אותו כל כך כי הוא סה"כ רוצה אתר פשוט שישרת אותו בכל צורך שלא יהיה לו שלשמו הוא בנה את האתר. לאלה מאיתנו שלא רוצה לשלם, אחסון אתרים בחינם כנראה יהיה פתרון אפשרי שכדאי לבדוק, וכמובן לבדוק האם ההשקעה שהם כן מבקשים שווה את זה.