בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אירוח אתרים

אירוח אתרים וכל מה שאתם צריכים לדעת לגביו אירוח אתרים הוא אירוח של האתרים שכל אחד ואחד מאיתנו גולשים אליו באינטרנט. הוא מאפשר לאתרים ל

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אירוח אתרים

 

אירוח אתרים וכל מה שאתם צריכים לדעת לגביו


אירוח אתרים הוא אירוח של האתרים שכל אחד ואחד מאיתנו גולשים אליו באינטרנט. הוא מאפשר לאתרים להיות זמינים לכולנו במשך כל שעות היממה, גם בשעות הלילה המאוחרות כמו בשעות הבוקר המוקדמות. אירוח אתרים מאפשר גישה לאתרים כל זמן שרק נרצה בזאת.

איך זה עובד ולמה?


אירוח אתרים עובד על עקרון מאוד פשוט- אתרים הם קבצים. כמו כל קובץ במחשב שאנחנו רוצים שתהיה לו גישה לאינטרנט אנחנו צריכים שהמחשב עצמו יהיה מחובר לאינטרנט. כדי להשיג אתרים שזמינים לכולנו במשך 24 שעות ביממה אנחנו צריכים, לכן, מחשב שיהיה מחובר לאינטרנט במשך כל השעות הללו. אירוח אתרים מאחסן אתרים בתוך מחשב שמחובר לרשת הזאת כל הזמן ומאפשרת את הגישה הזאת אל האתרים.

תדמיינו קניון ענק שפתוח 24 שעות ביממה. העלות שלו זולה והחשיפה אל האנשים היא עצומה. מצליחים לדמיין? זה בדיוק הפוטנציאל שמצאו אנשי עסקים באינטרנט- האפשרות להיחשף לעשרות אלפי אם לא מאות אלפי אנשים בכל יום הפכה את האינטרנט למדיה שיווקי נחשק. כדי לאפשר לאתרים הללו להיות זמינים (עבור הלקוחות) אירוח אתרים מאפשר אחסון של האתר על מחשב שמחובר לאינטרנט במשך כל שעות היממה ומגובה לכל תקלה שלא תהיה.

אירוח אתרים הוא ברוח התקופה המודרנית

אנחנו רוצים כל הזמן להספיק כמה שיותר, להרוויח כמה שיותר ולעשות כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן. מאז מהפיכת האינטרנט אנשים התחילו להשתמש בשירותי האינטרנט לפעילויות יום יומיות בלחיצת כפתור ואחרת היו צריכים לצאת עבורם, לעמוד בתור ולחכות למתן אותו השירות. מהפיכת האינטרנט יצרה אפשרות גם לסחור בשירותים ובסחורה שאנשים מציעים לא רק בחנויות אלא גם דרך אתרי האינטרנט ובכך להגדיל את הפוטנציאל השיווקי והרווחי עבור בעלי עסקים.

אירוח אתרים הוא מה שמאפשר לכל זה לקרות כל הזמן- הוא יוצר שטח אחסון של האתרים שממנו מועלים הקבצים של האתר אל האינטרנט (וזה בעצם מה שמאפשר לנו לראות את האתר כל זמן שרק נרצה בכך) ומאפשר העלאה מהירה של אותם קבצים כך שכל מי שרוצה יוכל לקבל גישה מהירה וקלה אל אתר האינטרנט (בלי להיתקל במהירות העלאה איטית ולחכות בתסכול שהאתר יעלה, במיוחד כשיש הרבה אנשים שרוצים לגלוש אל האתר כולם ביחד)

אירוח אתרים מביא את האפשרות לפתוח את החנות הוירטואלית שלנו במשך 24 שעות ביממה ובכך להגדיל בצורה משמעותית את הפוטנציאל שלנו למכירה. בעוד בחנויות רגילות אנחנו צריכים לשלם למוכרים שיהיו נוכחים בחנות, באתרי אינטרנט כל מה שאנחנו צריכים זה תחזוקה בסיסית של האתר והאפשרות שהוא יהיה פתוח ולזמין לכולם במשך 24 שעות ביממה. אחרי זה אנחנו יכולים לשבת בנוחות על הכיסא ולחכות.