בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אחסון אתר

אחסון אתר אחסון אתר הוא חלק הכרחי בהעלאת כל אתר לאינטרנט. אחסון אתר כשמו כן הוא- אחסון אתר מאפשר לאתר להיות מאוכלס במקום שמיועד לכך ומסו

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתר

 

אחסון אתר

אחסון אתר הוא חלק הכרחי בהעלאת כל אתר לאינטרנט. אחסון אתר כשמו כן הוא- אחסון אתר מאפשר לאתר להיות מאוכלס במקום שמיועד לכך ומסוגל לטפל גם בתקלות שעשויות לקרות וגם לספק מענה הן לגולשים והן לבעלי האתר. אתרים הפכו להיות מזמן הנדל"ן החדש- העלות הנמוכה של האחזקה שלהן והחשיפה שיש להם למאות אלפי אנשים ביום יצרו עניין בהרבה אנשים שהחליטו לפתוח עסקים בנוסף לעסק שיש להם במציאות או במקום.האפשרות שלא לשלם שכ"ד גבוה, ארנונה ותשלום לעובדים שיאכלסו את המקום והאפשרות שהאתר יהיה זמין 24 שעות ביממה לכל מי שחפץ לגלוש ולהגיע אליו הפכו אתרי אינטרנט למוקד משיכה עבור משקיעים ואנשים שרוצים לפרסם ולשווק את עצמם עוד יותר ולהציע לקהל יותר רחב את הסחורה והשירותים שהם מציעים.

אחסון אתר מספק כמה צרכים- קודם כל הוא מאפשר לאתר להיות זמין 24 שעות ביממה- אתר מורכב, בעצם, מקבצים- קבצים שמאוחסנים במחשב מסוים ומהם מועלה לאינטרנט כדי שאחרים יוכלו לגלוש אליו. כדי שאתר מסוים יהיה זמין במשך 24 שעות ביממה המחשב שמאחסן את הקבצים של האתר צריך גם הוא להיות פעיל במשך 24שעות ביממה. מכיוון שרוב המחשבים הפרטיים שלנו אינם דולקים כל הזמן או לפחות לא תמיד, אחסון אתר מאפשר אחסון של האתר במחשב שתמיד מחובר לאינטרנט ולכן מאפשר גישה מלאה לכל מי שחפץ בכך מתי שהוא רוצה.

אחסון אתר - בשביל הפעילות השוטפת

אחסון אתר גם מאשר פעילות שוטפת של האתר - בעוד במחשבים פרטיים ובאופן כללי ישנן תקלות כמו קצרים חשמליים ושאר דברים לא צפויים, בד"כ אחסון אתר נעשה בתוך מחשב שמגובה גם מבחינה חשמלית וגם מבחינת גיבוי לקבצים של האתר, דבר שמאפשר למרות תקלות שעשויות לקרות לאתר להמשיך להיות פעיל וזמין. בנוסף לכך אם ישנה תקלה ישנם גם אנשים, סביר להניח, שמוכשרים לטפל בה ולתקן אותה כדי שהכל ימשיך לעבוד בצורה תקינה.

אחסון אתר - מהירות העלאת תכנים

יתרון שלישי של אחסון אתר הוא מהירות העלאה- כדי שהאתר שלנו יהיה זמין במהירות לכל הגולשים שרוצים להגיע אליו הוא צריך לעלות בקצב כמה שיותר גבוה. בעוד שלרובנו יש קצב הורדה מהירה קצב ההעלאה שלנו נמוך למדי, ואם יש המון משתמשים שרוצים להגיע לאתר שלנו היינו צריכים לחלק את קצב ההעלאה הזה בין כולם ומה שהיה נוצר זה אתר שעולה בצורה איטית למרות מהירות ההורדה המהירה. אחסון אתר מאפשר מהירות העלאה מהירה של האתר לכל מי שרוצה ובכך מאפשרת גישה מהירה ונוחה לכל המשתמשים שרוצים להגיע אל האתר.

הפעילות השוטפת של היום יום שלנו הופכת להיות יותר ויותר דיגיטלית. יותר ויותר אנשים בוחרים את אמצעי המדיה של האינטרנט כדי להיכנס לתוך הכפר הגלובאלי שנוצר ולהציע את מרכולתם ברבים. אחסון אתר מאפשר את הגישה הזאת לתוך עולם האינטרנט ומספק עסקים יציבים בתוך העולם הזה.