בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא איחסון אתרים

איחסון אתרים איחסון אתרים הוא משהו שכל אחד צריך לעשות אם הוא רוצה לפתוח אתר, לפחות אם הוא רוצה שהאתר שלו יתפקד בצורה רציפה ויעילה. אנחנו

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית איחסון אתרים

 

איחסון אתרים

איחסון אתרים הוא משהו שכל אחד צריך לעשות אם הוא רוצה לפתוח אתר, לפחות אם הוא רוצה שהאתר שלו יתפקד בצורה רציפה ויעילה. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, אנשים אולי יספרו. העולם הדיגיטלי לוקח חלק יותר ויותר משמעותי מהחיים שלנו מהבחינה שאנחנו יכולים לבצע כמעט כל פעולה באופן אלקטרוני- להתכתב עם אנשים, לשלם חשבונות, לטוס במיוננו למקומות רחוקים ולקבל גישה לכל אמצעי הבידור שאי פעם נרצה (בצורה חוקית או לא בצורה חוקית, זה כבר תלוי בבנאדם). הגישה לאינטרנט הפכה את השימוש בו נגיש למאות אלפי אם לא מיליוני אנשים, דבר שיצר את הפוטנציאל והקונספט של הקניון הגלובאלי הגדול בעולם- קניון שאליו נכנסים מאות אלפי אנשים ביום ונחשפים לפרסומות, סחורה ושירותים שבעלי מקצוע מציעים.

יותר ויותר אנשים שרוצים לפרסם את הסחורה שהם מציעים, תהיה זאת סחורה כמו בגדים, אלקטרוניקה או שירותים שהם מציעים לאנשים אחרים, בוחרים ליצור אתר אינטרנט מעבר לחנות אמיתית (אם יש) כדי לשווק את עצמם בעלות נמוכה לכמה שיותר אנשים, וכמו שאנחנו רוצים לאפשר לחנות שלנו להכניס כמה שיותר לקוחות במשך כמה שיותר זמן כך גם באתר האינטרנט, ומכיוון שהאינטרנט פתוח 24 שעות ביממה נוצרו רשתות איחסון אתרים שמספקות את האפשרות להשאיר את האתר פתוח וזמין במשך כל שעות היממה.

איחסון אתרים הוא מה שמאפשר לאתרים שלנו להיות זמינים לכל מי שרוצה במשך כל שעות היממה במשך כל השבוע ובמשך כל השנה. הסיבה לכך היא שהאתר צריך להיות מאוחסן איפה שהוא כדי שיוכלו להעלות אותו לרשת. הקבצים שמהם בנוי האתר צריכים להיות קיימים על איזה שהוא מחשב על כדי שיוכלו להעלות אותו לאינטרנט ולאפשר לאחרים לראות וצפות בו. כדי שהאתר יהיה זמין במשך 24 שעות ביממה אנחנו צריכים שהרשת הזאת תהיה אף היא פעילה 24 שעות ביממה.

בנוסף לכך איחסון אתרים מציע לנו את האפשרות של גיבוי כפול- בעת תקלה או קצר חשמלי ישנו גיבוי שמבטיח (או לפחות אמור להבטיח) שהרשת תמשיך לעבוד והאתר שלנו ימשיך להיות זמין, ואפילו אם לא בד"כ איחסון אתרים מציע גם עזרה מקצועית ומכשיר אנשים כדי שיטפלו בסוגי התקלות שעשויות לקרות (לפחות אחסון אתרים שמכבד את עצמו).


היתרון הנוסף של איחסון אתרים טוב הוא מהירות העלאה. בעוד לרובנו יש מהירות הורדה די מהירה (יחסית- באירופה מהירות ההורדה פי כמה יותר מהירה כבר) מהירות ההעלאה שלנו די עלובה כך שאפילו אם היינו רוצים אחסון אתרים בתוך המחשב הפרטי זה היה מקשה על הגולשים שהיו מנסים להיכנס לאתר שלנו בגלל קצב העלאה נמוך- דבר מתסכל כשלעצמו. איחסון אתרים מציע מהירות העלאה גבוהה ומאפשר לגולשים להגיע לאתר בקלות ובמהירות.