בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט - איך זה עובד מבחינת תשלום? רוצים לעבור גם אתם לעורץ החדש של פרסום באינטרנט אבל לא בטוחים שזה משתלם או שבכלל יש לכם את


איילה
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט - איך זה עובד מבחינת תשלום?


רוצים לעבור גם אתם לעורץ החדש של פרסום באינטרנט אבל לא בטוחים שזה משתלם או שבכלל יש לכם את הסכומים הנחוצים לטובת פרסום באינטרנט? מאמר זה ילמד אתכם הכל על מחירים, מחירים לאחר משא ומתן ובכלל - התנהלות תקציבית במסגרת פרסום באינטרנט:


פרסום באינטרנט - הם רוצים למכור יותר ממה שאתה רוצה לקנות: לפני שאתה בכלל מתחיל לקדם פרסום באינטרנט עבור העסק שלך, כלומר לפני שאתה מחליט על האסטרטגיה השיווקית, על הקונספט, על הגרפיקה ועוד, עליך להשיג שטחי פרסום עליהם יתלבש אותו פרסום באינטרנט. כאן מגיע שלב המשא ומתן ישירות עם בעלי או מנהלי האתר או עם חברתהמדיה המייצגת אותם.בכל אופן, מדובר על חוזה לרכישת שטחי פרסום. כאשר אתם מנהלים משא ומתן מול אנשי מדיה עליכם לזכור כי יש עוד מיליון אתרים באינטרנט. תגידו לעצמכם את זה שוב ושוב (כדאי לכם, זה אפילו נכון). אל תינעלו על אתר מסויים ואל תראו שום סימני התלהבות.

זכרו, כמו שאתם צריכים לקנות שטח פרסום בכדי להוציא לפועל מערך פרסום באינטרנט, הם צריכים למכור שטחי פירסום בכדי להתפרנס! למעלה מתשעים אחוז מהאתרים באינטרנט פתוחים לציבור הרחב בחינם אין כסף. כאשר ציבור הגולשים אינו משלם, הכסף לאתר נכנס אך ורק דרך המפרסמים (אנשים כמוך) ולכן הם זקוקים לך מאוד! בקש הצעות מחיר בכתב וכן בקש הצעות מחיר עבור פרסום באינטרנט מכמה שיותר בעלי אתרים בו זמנית בכדי לבחור את האופציה הריאלית ביותר והנכונה ביותר מסחרית.


פרסום באינטרנט - שמעתם על ברטרים?

פרסום באינטרנט הוא לא רק סביב שטחי פרסום תמורת שקלים או פרסום באינטרנט תמורת דולרים או אפילו יורו... פרסום באינטרנט מתאפשר גם באמצעות שיתופי פעולה נדירים אשר דווקא הולכים והופכים יותר ויותר שכיחים במדיה הוירטואלית. איך זה עובד? אם נניח יורם הוא ספר כלות וליאת היא מעצבת שמלות כלה ולכלאחד יש אתר משלו, הם יכולים לחבור יחד (מתוך נקודת הנחה שיש להם קהל יעד משותף, כלות, יחד עם זאת אין ביניהם תחרות כך שאין ניגוד אינטרסים). במקרה הזה, כל אחד מהם יקצה שטח של פרסום באינטרנט לטובת הפרטנר שלו כך שמעבר לגולשים הקבועים באתר, כל אחד מהם יקבל גם אופציה להגיע, דרך פרסומת, ללקוחות של השותף החדש.

זו דרך אחת לשיתופי פעולה. אם ללקוח אחד יש אתר וללקוח אחר יש רשת מועדוני כושר, בעל הרשת יכול לפנות למנהל האתרולהציע לו לחלק או להגריל מנויים לגולשים שלו, בכדי שיהיו לו יותר ויותר גולשים מרוצים, תמורת שטח פירסום לטובת פרסום באינטרנט של המועדון ועוד.


פרסום באינטרנט - שלם רק עבור מה שאתה מקבל בלי פשרות: האינטנר מאפשר מודל תשלום צודק ביותר עבור תוצאות מוכחות בשטח - רק עבור אנשים שראו את הקמפיין, הגיבו לקמפיין וכמובן - הגיבו על פי הקריטריונים שהוצבו מראש (כגון מילאו פרטים אישיים, הזמינו באמצעות כרטיס אשראי וכו') - רק על זה אתם משלמים בסוף.