בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא כתיבת תוכן

כתיבת תוכן- נושאים שונים ומגוונים כתיבת תוכן היא צורת הכתיבה החדשה ביותר בהתפתחה בעולם. האינטרנט הוא האחראי להתפתחותה של צורת כתיבה זו

עידן
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבת תוכן

 

כתיבת תוכן- נושאים שונים ומגוונים


כתיבת תוכן היא צורת הכתיבה החדשה ביותר בהתפתחה בעולם. האינטרנט הוא האחראי להתפתחותה של צורת כתיבה זו כשנושא זה של כתיבת תוכן מגיע במטרה להופיע באתרי אינטרנט כולם כדי לקדם אותם בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש בולטים (גוגל,יאהו לדוגמא). כתיבת תוכן היא כתיבה של מאמרים או כתבות מפורטות המכילות מילות מפתח מסוימות המיועדות לצוד את העין החדה של מנוע החיפוש המפורסם של גוגל (או יאהו לצורך העניין). במידה ועינו של רובוט החיפוש אכן נתפסה הוא ימשיך לבחון את האתר ויחפש אחר תוכן חדש שיהיה רלוונטי לגולשים ומעודכן ולכן הכנסה הולכת ומתמשכת של כתבות מעניינות או מאמרים בעלי מידע חשוב תזניק את האתר מעלה בחיפוש ..


כתיבת תוכן מיועדת בשורה התחתונה להביא את האתר להופיע במקומות הראשונים של החיפוש הנהנים מחשיפה שלא תאומן לעשרות אלפי גולשים שחיפשו נושא מסוים מטעמים כמו קנייה, רכישה, בירור מידע, הזמנת שירותים ועוד. כתיבת תוכן מעניקה גם אלפי משרות נוספות לשוק כשהדרישה לכותבי תוכן מוכשרים הולכת וגוברת בשל ההכרה בפוטנציאל האדיר הגלום באינטרנט והכרה בכך שעניין האינטרנט הוא עניין ההולך ומתפתח בצורה הולכת וגוברת עם הזמן. כתיבת תוכן היא רק עוד הוכחה לכך שהאינטרנט הולך ומתפתח עם הזמן והביקוש לכותבי תוכן היודעים עבודתם כהלכה מתרחב ויוצר משרות חדשות, כפי שציינו קודם לכן. כתיבת תוכן דורשת מיומנויות מסוימות וייחודיות. מיומניות אלה מתחלקות לכמה נושאים כגון יכולת ביטוי וכתיבה גבוהות מאוד יחסית, יכולת עבודה מהבית (היכולת להתמקד בעבודה ללא סביבת עבודה תומכת) , יכולת עמידה ביעדים ולחצים וכמובן יכולת חיפוש מידע גבוהה.

כתיבת תוכן והשפעתנ על השוק


כתיבת תוכן היא עולם ומלואו בימים אלה שבהם האינטרנט משתלט על השוק ומנשל מכיסאם אמצעי תקשורת אחרים שפעם נחשבו הם לאורים ולתומים של אמצעי התקשרות. מדיומים עתיקים כמו הרדיו, העיתונות הכתובה על כל סוגיה ואפילו הטלוויזיה סובלים קשות מהנוכחות של האינטרנט שדומה שמחזיק בחיים משלו. כתיבת תוכן מתקשרת לכוח העולה של האינטרנט מהצד הפרסומי והשיווקי שלו. חברות רבות מפנות מאמצים רבים בימים אלה (וכמובן גם תקציבים) לעולם הפרסום של האינטרנט והחברות שהיו חכמות מספיק לעלות על הגל לפני שהספיק להתרומם מעלה קוצרות את הפירות.


כתיבת תוכן היא הלחם והמים של החברות הללו שצוברות לקוחות חדשים בכל יום שעובר. חברות אלה מניבות יתרון וקצה תחרותי אדיר לחברות המשתמשות בשירותיהן כשהן מעניקות להן אחוזי כניסה אדירים לאתרי האינטרנט ובעזרת כותבים מיומנים במלאכות כמו פיתוי ושיווק כמו גם שכנוע- מביאות תוצאות גם בכיס.
כתיבת תוכן היא הדרך הטובה ביותר להעלות אתר אינטרנט על דרך המלך לחשיפה גדולה יותר ולעסקים נרחבים יותר. כתיבת תוכן היא כאמור לא עניין פשוט וראוי שתעשה על ידי המומחים לדבר.