בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמרים

כתיבת מאמרים באתרי בית הנה מלאכת אומנות בפני עצמה הדורשת רמת יצירתיות יוצאת דופן


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מאמרים

 

מאמרים באתרי בית


גולשים מחפשים מאמרים באמצעות האינטרנט והם מתחילים להסתמך יותר ויותר על מאמרים הזמינים להם ברשת בין אם מדובר על פיתוח עסקי או נושאים אישיים. כמנהל אתר, האינטרס שלכם הוא לספק לגולשים את החוויה המקסימלית ולנסות לענות על הצרכים שלהם בכמה שיותר מסירות. לכן כדאי לכם ליצור או לחילופין לרכוש כמה שיותר מאמרים בתחום בו האתרעוסק ולהעלותם לנוחיות הגולשים באתר. להלן טיפים לניהול מאגר מאמרים באינטרנט:


1.ארגון מאמרים מקצועים על פי קטגוריות: בין אם אתם רק "מנהלים" את האתר כעוד חלק מהמשרה או שניהול האתר / פורטל הוא העבודה שלכם, מרבית עבודת ניהול אתר היא כמובן משיכת קהל גולשים דווקא לאתרשלכם על פני המתחרים. ערוץ חשוב ליצירת עניין באתר שלכם הוא מאגר של מאמרים מקצועיים אשר עוסקים בתחומים החופפים לנושא האתר: דוגמא אם האתר שלכם עוסק בבעלי חיים אז מומלץ להעלות כמה שיותר מאמרים מקצועיים על טיפים לגידול חיות, חיסונים ועוד.לגולשים יש נטיה לראות בתכנים הקיימים באתרים, בעיקר באתרי בית של חברות מסחריות, תוכן שיווקי ומכירתי ולכן הם פחות מאמינים למסרים אבל כאשר הם נתקלים באותם "מאמרים מקצועיים", רמת האמינות של המאמרים גבוהה פי כמה והם מגלים עניין רב ומייחסים חשיבות רבה לאיכות ואמינות התכנים המובאים אליהם דרך מאמרים מקצועיים.


טיפ: חשוב להעניק קרדיט לכתיבת מאמרים מקצועים (כגון: כותב המאמר הוא ד"ר יום צור, מרצה בחוג לביולוגיה ימית של האוניבסיטה העברית או מאמר זה מוגש באדיבות הגב' חנה הראל, רכזת מחלקת הנוער של מועצת תפוח וכו'). שמות מלאים ותארים מוסיפים לאמינות של מאמרים מקצועיים ומגבירים את ההתעיננות של הקוראים במאמרים שונים מפרי אותם בעלי מקצועות ותארים (כך שרוב הסיכויים שהם יחזרו לאתר שלכם לחפש אותם גם בעתיד או יחזרו לארכיון לחפש כתבות ישנות).


2. העלאת מאמרים על בסיס קבוע: גם אם יש לכם כיום מאה מאמרים מקצועיים לאתר (בין אם אתם יצרתם אותם או שקניתם אותם על ידי כתבים ו/או עורכי מאמרים מקצועיים), לא מומלץ להעלות את כל התכנים בבת אחת. בשלב של השקת האתר חשוב שהוא יכלול כמות מכובדת של מאמרים (לפחות חמישה) ואת יתר המאמרים שיש ברשותכם, כדאי לעדכן לאט לאט - בטפטופ, בימים קבועים בכדי שהגולשים ידעו מתי כדאי להם להכנס לאתר בכדי לקרוא מאמרים חדשים.


3. רוטציה בין מאמרים שונים בעמוד הבית כדי ליצירת משיכה: להבדיל מכתבות בעיתון, כאשר כולן נמצאות על אותו גיליון, כתבות באינטרנט נדחקות אחורנית אוטומטית עם הזנת כתבות או מאמרים חדשים ולכן יש צורך לחפש ולנבור. בכדי ליצור עניין באותם מאמרים שכב "התיישנו", או כאשר יש לכם מספר רב של מאמרים חדשים בו זמנית, חשוב לבצע החלפה תמידית (רוטציה) כך שכל פעם יוצגו מאמרים אחרים בעמוד הבית. ככל שהרוטציה תכלול יותר מאמרים כך יש סיכוי שהגולשים הנחשפים ליותר מאמרים יקראו יותר מאמרים בתוך האתר שלכם וזה חשוב כי מאמרים הם טריגר עיקרי ליצירת קהל גולשים נאמן.