בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא מאמרים

משיכת גולשים לאתר באמצעות מאמרים מקצועיים כללי האינטרנט מאוד מאוד פשוטים: באינטרנט משחקים שני שחקנים מרכזיים - 1. הגולשים המחפשים לקבל

איילה
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית מאמרים

 

משיכת גולשים לאתר באמצעות מאמרים מקצועיים


כללי האינטרנט מאוד מאוד פשוטים: באינטרנט משחקים שני שחקנים מרכזיים - 1. הגולשים המחפשים לקבל מידע ושירותים זמינים בחינם 2. מפעילי האתרים המבקשים להתפרנס באמצעות שיווק ומכירת מוצרים ושירותים לגולשים ישירות או דרך שטחי פרסום אותם הם מוכרים למפרסמים (כאשר מחירי שטחי פרסום נקבעים על פי מספר הגולשים באתר).

תפקידכם כבעלי אתרים למשוך כמה שיותר גולשים אליכם בכדי שהכניסה שלהם לאתר תחשב כיוניק (ביקור של משתמש ייחודי), בכדי שהם יחזרו לגלוש באתר ואף יגדורו אתכם כאתר מועדף ובעיקר, בכדי שהם מספיק יתלהבו מחוויית הגלישה ויפיצו את הקישור של האתר שלכם לכל החברים שלהם ברשת.  ישנם ערוצים רבים למשיכת קהלי יעד לאתר אך מאמר זה יתמקד בערוץ אחד חשוב ביותר - קידום האתר והגברת חוויית הגלישה באמצעות מאמרים מקצועיים.


מדוע חשוב כל כך להזין באתר (כל סוגי האתרים כמעט פרט לאתרי חדשות יומיים) תוכן בצורת מאמרים מקצועיים:


1. מאחר ואנשים רבים נעזרים באינטרנט ככלי שימושי. לא רק כאמצעי תקשורת ובידור (למרות שזאת גם אופציה נפוצה), אנשים משתמשים באינטרנט ככלי להשגת מידע עסקי ומידע לצורך אישי. אנשים קוראים באמצעות האינטרנט מאמרים על זכויות של חולים, על שיטות טיפול חדשות, על אמצעים לשיפור איכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ, על זוגיות, אהבה, ניהול קריירה ועוד אך יחד עם זאת, אנשי עסקים רבים מנצלים את האינטרנט לדליית מידע עסקי (מודיעים עסקי) והם פונים אל אותם מאמרים בכדי ללמוד על המתחרים,על הענף, טרנדים ואופנות כגון - חידושים בתחומי הגאדג'טים או צעקות אופנה חדשות לנשים צעירות בכדי שהם ידעו מה ליצר, מה לייבא ומה לשווק.
מאמרים מקצועיים באינטרנט חייבים להיות ממוקדים סביב נושאי האתר לדוגמא: אם האתר שלכם הוא אתר הדיאטות הישראלי, מאמרים מקצועיים אשר מוזנים באתר מן הסתם צריכים להיות בנושאי - תזונה, התעמלות, ירידה במשקל, מחקרים חדשים בתחומי הדיאטות בקרב נשים אחרי לידה וכיו"ב. כאשר הגולשים יקבלו, באמצעות מאמרים, את המידע, הפיתרונות, הריגושים והנתונים המדוייקים אותם הם חיפשו, אז חוויית הגלישה שלהם תתעצם ויש סיכוי שהם יכניסו את האתר לרשימת הפייבוריטים שלהם ו/או אף יפנו חברים אחרים לאתר.


2. מאמרים מקצועיים בתחומים בהם עוסק האתר מסייעים למנועי החיפוש, אשר מטבע הדברים אחראים על הפניית גולשים לאתרים, להכיר יותר לעומק את תחומי העניין בהם דן האתר ולכן קל להם יותרלשלוח גולשים המתעניינים לדוגמא במיגרנות (כאשר גולם פלוני מקיש במנוע חיפוש את המילה "מיגרנה") כאשר באתר, העוסק בבריאות, נמצאים מאמרים מקצועיים בנושא מחקרים חדשים, שיטות לאבחון ושיטות טיפול בתופעה של מיגרנות.


מאמרים הם כלי חשוב מאוד כאשר מדובר על אתרי נישה בעיקר אתרי נישה המתמקדים בנושאים די נפוצים ולהם יש מתחרים רבים באינטרנט. מאמרים מקצועיים אינם כרוחים בעבודה מאומצת בעיקר אם אתם מקושרים לבעלי מקצוע, גם אם לא - כתיבה ועריכת מאמרים היא עבודה חד פעמית כשאת היתרונות שלה ממשיכים להרגיש לאורך זמן.
טיפ לבעלי אתרים: גם אם יש לכם רשימת מאמרים מוכנים כיום, אל תעלו את כולם בבת אחת אלה עדכנו אותם במערכת כל כמה ימים / שבועות.