בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית הוא המקצוע הלוהט ביותר בשוק היום, עם מינימום מאמץ ומקסימום רווחים


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבה שיווקית

 

כתיבה שיווקית


כתיבה שיווקית נשמע לכם מעניין? חושבים על קריירה בתחום של כתיבה שיווקית? מאמר זה על כתיבה שיווקית כמקצוע "חם" נועד בדיוק עבורכם. פעם אנשים שידעו לכתוב רצו להיות סופרים או עיתונאים, כיום אנשים שיודעים לכתוב כבר רוצים להיות קופירייטירים או לעסוק בתחום של כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית, עבור מי שעדיין לא ממש מתמצא, מכונה גם בשם המקצועי "מרקום" - מנהל תקשורת שיווקית.


הצירוף תקשורת שיווקית משלב תחומי עיסוק רבים בתחום של ההתנהלות השיווקית מול לקוחות בארץ ובחו"ל. כתיבה שיווקית היא בעצמה התמיכה המקצועית שמעניק צוות של כתבים שיווקיים העובדים בחברה או חברה חיצונית המספקת שירותי כתיבה שיווקית. כאשר מדברים על שירותי כתיבה שיווקית מדובר על מענה לנושאים הבאים:


כתיבת תכנים וניהול אתר הבית

החל מאפיון אתר החברה, דרך עריכה והזנת תכנים, כולל פיקוח על עבודת הגרפיקה, מנהלי תקשורת שיווקית אחראים על אתר החברה כאשר הם שמים דגש על אטרקטיביות האתר, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינתהתוכן ודואגים לעדכנו על בסיס קבוע כך שישאר מעניין ורלוונטי לאורך זמן ובכדי שיתן מענה ללקוחות החברה או פרטנרים פוטנציאליים (דוגמא - פירות המוצרים או פירות השירותים שהחברה מציעה,פירוט מחירים, מבצעים והנחות, אופציה לרכוש או להרשם דרך האתר או לפחות אופציה להשאיר פרטים ותחומי עניין בדי שנציגי החברה יטפלו בהקדם).


כתיבה שיווקית - עריכת תכנים לחוברות, פלאיירים, פרוספקטים ועוד: כיום, בעידן של שיווק אגרסיבי, כל הזדמנות שיש לחלק ללקוח פוטנציאלי חומר שיווקי על החברה היא הזדמנות פז. כתיבה שיווקית היא האמצעי להפוך כל עמוד להזדמנות עסקית. באמצעות סינון מידע, בחירת הנושאים הרלבנטיים באותה עת ועבור אותו קהל, ניתן לערוך טקסט אשר יהפוך את המוצר או השירות אותו מוכרת החברה - לייחודי, חשוב, איכותי, אמין, משתלם והכי חשוב - כדאי כאן ועכשיו. מי שעוסק במלאכת כתיבה שיווקית חייב לדעת לכתוב ולערוך מסמכים אשר יענו על כל הקריטריונים.


כתיבה שיווקית - עריכת מצגות עסקיות

מצגות חברה הן הפנים של החברה כלפי חוץ. מי שעוסק בעריכת מצגות, המכילות חומרות, נתונים מספריים, תמונות ולוגואים, צריך להיות בעל חוש אסתטי מפותח, שפה רהוטה ומיומנות כתיבה אשר באמצעותה הוא יוכל להעביר את המסר / המסרים העיקריים של החברה במהלך כמה שניות או גג כמה דקות של מצגת.


כתיבה שיווקית -ליווי פעילות החברה בתערוכות בארץ ובחו"ל

בעידן הגלובאלי, כאשר השוק הישראלי פונה אל השוק הבינלאומי בכדי למכור ולהתרחב, כאשר החיפוש אחר קהלי יעד שונים ומגוונים רק הולך ותופס תאוצה, מי שעוסק בפרוייקט של כתיבה שיווקית חייב לבצע את עבודתו, כפי שתיארנו אותה בסעיפים הקודמים, הן באנגלית,הן בעברית ורצוי אף בשפות נוספות. היכולת לדבר בשפה בינלאומית לציבור רחב של אנשים ולהגיע לפלחי אוכלוסיה שמעולם לא פגשתם (אנשי עסקים באירלנד או משקיעים הודיים), זה האתגר הניצב מאחורי התפקיד הגדול והחשוב של כתיבה שיווקית.