בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
דומיין

דומיין הוא רק הכתובת של האתר שלנו, אבל יש לו משמעות רבה להצלחה העתידית של העסק


הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין

 

דומיין - השם של האתר שלנו

דומיין הוא השם של האתר שלנו. דומיין הוא מה שמתנוסס מעל האתר שלנו כמו ששלט הוא מה שמתנוסס מעל חנות ברחוב. מה הופך דומיין לכל כך חשוב? ובכן, אנחנו חיים בעולם דיגיטלי- עולם שבו הרבה דברים נעשים בימינו דרך המחשב בלחיצת כפתור אחרת. הדבר הזה הפך את החיים שלנו להרבה יותר קלים ומאפשר לנו לעשות פעולות בקלות ובמהירות שאחרת היו לוקחות לנו הרבה יותר זמן (כדי לקום, להגיע למקום, לחכות בתור ולעשות את הפעולה).. אתרי אינטרנט תפסו את מקומם בתוך התודעה החברתית ויצרו מעיין סטאטוס קוו שברור מאליו שהם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

הרבה אנשים מצאו את הפוטנציאל הזה של האינטרנט בכל מה שקשור לחשיפה ופרסום ושיווק והחליטו ליצור אתרי אינטרנט שמייצגים אותם ומציגים לראווה את הסחורה ואת השירותים שהם מציעים לאנשים כדי שהם יוכלו להיות מודעים אליהם. אתרי אינטרנט הפכו מזמן לאתרים שמספקים מידע לכל דבר שאפשר להעלות על דעתנו- הם מציגים ומוכרים סחורות, מציעים שירותים שונים, נותנים ידע, מאפשרים לשלם חשבונות ומיסים ומאפשרים לשמור על מעגלי חברים (למרות האירוניה- לשמור על מעגל חברתי דרך אמצעי וירטואלי).

דומיין הוא השם שמייצג את האתר שלנו- הוא הכתובת שאנחנו מקלידים על המקלדת כדי להגיע לאתר מסוים והוא סימן ההיכר של האתר הזה. כדי להגיע לאתר מסוים אנחנו צריכים להגיע אל הכתובת שלו. במקום לכתוב שורה של מספרים מסובכים שאף אחד לא היה זוכר (וזו הדרך ה"אמיתית" להגיע לאתר מסוים) אנחנו רושמים שם שנקרא דומיין והוא בעצם פוינטר לכתובת של האתר. דומיין הוא השם של האתר, בעצם- הוא השם של החנות וכמו שהשם של החנות חשוב ככל הנראה גם דומיין חשוב לא פחות.

חשיבותו של הדומיין

אז למה דומיין חשוב כל כך? ובכן, דומיין זה מה שאנשים צריכים להקליד על המקלדת כדי להגיע לאתר אינטרנט מסוים. דומיין מסובך שקשה לזכור ועוד יותר לא רוצים לזכור (במיוחד אם אין לכך סיבה מספיק טובה, במיוחד כשההיצע של כל האתרים שמספקים סחורות ושירותים הוא עצום) הוא הדבר האחרון שאנשים ירצו להקליד כשהם מחפשים שירות מסוים.


לעומת זאת, דומיין פשוט וקליט נכנס כמו ג'ינגל לתוך התודעה של אנשים- הם זוכרים אותו, הם מסוגלים להקליד אותו מתוך הזיכרון ולו בגלל שהוא קליט מספיק כדי שהוא לא ישכח מהם, לפחות לא במהרה. דומיין הוא השם של האתר שלנו, וכמו ששלט בחנות מייצג אותנו ואת מה שאנחנו מנסים למכור לאנשים, כך גם הדומיין- דומיין צריך לייצג אותנו ואת מה שאנחנו מנסים להציג, תהיה זו סחורה, מידע או כל דבר אחר שאנחנו מנסים ליצור דרך אתר האינטרנט.