בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא דומיין

דומיין- מה זה ולמה זה משמש? העולם שלנו נעשה יותר ויותר דיגיטלי.. הרבה אנשים בוחרים לעשות פעולות יומיות שאחרת היו צריכים לצאת בשבילם בל


הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין

 

דומיין - מה זה ולמה זה משמש?


העולם שלנו נעשה יותר ויותר דיגיטלי.. הרבה אנשים בוחרים לעשות פעולות יומיות שאחרת היו צריכים לצאת בשבילם בלחיצת כפתור אחת. האפשרות לעשות את כל הפעולות האלה דרך המחשב והאינטרנט הפכה את אתרי האינטר למוקדי משיכה רבים, בין אם זה תשלומי חשבונות, העברת מידע, שמירה על חברים או אפילו פתיחת עסקים. מאז מהפיכת האינטרנט ראו יותר ויותר אנשים את הפוטנציאל הגלום בפתיחת עסקים דרך האינטרנט. האפשרות למכור סחורה ולהציע שירותים בלי שצריך לשלם לאיש מכירות ובזמן שאפשר לעשות דברים אחרים לחלוטין בלי בכלל לחשוב על הנושא הדליקו נורה אצל הרבה אשים שבחרו ליצור עסקים דרך האינטרנט.

אז איך זה פעל? כמו חנות אמיתית, גם לאתר אינטרנט צריך להיות משהו שימשוך את תשומת הלב של. יהיה זה פרסום טוב או שם מושך. דומיין זה השם של האתר. בתור שם של אתר, כמו כל שם של חנות, צריכה להיות לו 2 תכונות- פשטות ושם קליט. דומיין הוא השם של האתר- השם שאליו מגיעים האנשים כמו כתובת ברחוב ואותו הם צריכים להכיר בעל פה, בין אם זה יצירת שם קליט או יצירת שם עם איזו שהיא תכונה מושכת אחרת.

דומיין הוא מה שגורם לאנשים לזכור את האתר שלנו- הוא השם שאנחנו שמים בחזית האתר שלנו כמו השלט שהיינו שמים בחזית החנות שלנו- האתר שלנו צריך להיות מקודם ומפורסם לא רק ע"י פרסומות ואמצעים שיווקיים אחרים אלא גם מלכתחילה על ידי השם שאנחנו בוחרים לייצג את עצמנו דרכו! השם שאנחנו נותנים לעצמנו הוא חלק מהתצוגה הכוללת והייצוג שלנו את עצמנו- דומיין הוא חלק ממכלול שלם של פרסום ושיווק עצמי שנועד, בסופו של דבר, להביא יותר ויותר אנשים ובכך להגדיל את הרווחים.

אז מה הופך דומיין לדמיין טוב?

ובכן, דומיין צריך להיות בעל 2 תכונות - שם קליט ושם פשוט. אנשים נוטים להיות עצלנים כמו שהם נוטים לאהוב דברים פשוטים. דומיין פשוט הופך את העבודה שלנו להרבה יותר פשוטה כשאנחנו רוצים להגיע אל אתר מסוים. מה זה אומר? זה אומר שנעדיף (וגם יהיה לנו הרבה יותר פשוט) לזכור שמות קצרים וקליטים מאשר שמות ארוכים ומסובכים, שלא לדבר על לרשום אותו (במיוחד לאנשים שמתקשים עם הקלדה במקלדת). דומיין ארוך ומסובך זה אחד הדברים שאנשים הכי פחות ירצו לכתוב אלא אם כן יש להם סיבה ממש טובה לרשום את זה, מה גם שהם לא יטרחו או אף פעם לא יצליחו לזכור את זה.

בקיצור- דומיין הוא השם והוא מה שמייצג אותנו כשאנחנו באים לפרסם את זה עצמנו- שם קליט ושם פשוט הוא מה שמנגיש את האתר שלנו מול אנשים שרוצים להגיע אליו ולבקש את השירות או הסחורה שאנחנו מציעים.