בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
אחסון אתרים

בעולם הדיגיטלי של ימינו, חשיבות לנושא אחסון אתרים רק עולה וגדלה עם הזמן


הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרים

 

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. עולם דיגיטלי שמתחיל להשלט יותר ויותר ע"י רשת האינטרנט- רשת שיוצרת כפר גלובאלי אחד גדול ומאפשר זרימה שוטפת של מידע שבעבר לא הייתה אפשרי. המעבר לשימוש באינטרנט שינה את החיים של הרבה אנשים- זה אפשר גישה למידע בין אנשים מערים שונות, ארצות שונות ואפילו יבשות שונות שלא לדבר על קרבה בין תרבויות ועדות.


האינטרנט שינה את החיים של כולם גם מהבחינה שהוא אפשר יצירה של עסקים דיגיטליים- אנשים הבינו את הפוטנציאל שקיים באינטרנט בכל מה שקשור לשיווק ופרסום- הם בחרו ליצור אתרים שיציגו לראווה את הסחורה שלהם או השירות שהם מציעים כדי שתהיה להם חשיפה עבור כמה שיותר אנשים. המחירים הזולים יחסית של אתרי אינטרנט והחשיפה שהנ"ל נותן לכמות האנשים שמגיעים הופכת אתרים לדבר מאוד כדאי בעיניי הרבה אנשים. אחסון אתרים בא לספק את הצורך הזה בקיום אתר.

תחשבו שאתם נמצאים בקניון ענקי- קניון שנכנסים אליו מאות אלפי אנשים ביום ונחשפים לסחורה שאתם מציגים ולשירות שאתם רוצים לתת בעלות מינימלית וכל זה בלי מאמץ כמעט! שכ"ד נמוך מאוד או בחינם, אין ארנונה ואתם אפילו לא צריכים להיות נוכחים או לשלם למוכר שיהיה נוח בזמן הקניה. לא הייתם מעוניינים? אחסון אתרים מאפשר ליצור את החנות הזאת ולשמור עליה פועלת במשך 24 שעות ביממה. אחסון אתרים מאפשר לאנשים גישה לאתר שלכם ובכך מאפשר להם להיחשף לסחורה שאתם מציעים והשירות שאתם נותנים.

אז מה זה אחסון אתרים ולמה הוא משמש? אז החלטתם שאתם רוצים אתר אינטרנט שישמש כמו החנות שלכם. יופי, מעולה. אבל מה עכשיו? אתם צריכים להעלות אותו לאינטרנט. אז עקרונית אתם יכולים להעלות אותו דרך המחשב שלכם, אבל זה אומר כמה דברים- אתם צריכים להשאיר את המחשב פועל כל הזמן, קצר ההעלאה של שרתים ביתיים הוא בד"כ די עלוב ולכן האתר יעלה לאט כשאנשים אחרים גולשים אליו ויש סיכוי שיהיו תקלות כמו קפיצת חשמל שיכבו את הגישה לאתר האינטרנט.


אחסון אתרים בא לתת פתרון לכל אלה- אחסון אתרים מאפשר לאתר לפעול במשך 24 שעות ביממה ובד"כ מגבה את מערכת החשמל על כל מקרה שלא יהיה כדי לאפשר לאתר להמשיך להתקיים גם כשיש קצר או תקלה. אחסון אתרים גם מאפשר העלאה מהירה של האתר כך שכשאנשים גולשים אל האתר הם יוכלו להגיע אליו בקלות ובמהירות. אחסון אתרים הוא פתרון טוב למי שרוצה לחדור לתוך העולם הדיגיטלי וליצור לעצמו חנות וירטואלית. אחסון אתרים נועד כדי לאפשר לאתר שלכם להיות פתוח 24 שעות ביממה בלי שתצטרכו לשלם למוכר או לשלם פרוטה מעבר למחיר שאתם משלמים לאחסון של האתרים ולדומיין- שניהם מחירים נמוכים עד כדי גיחוך לעומת חנות אמיתית.