בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
מאמר בנושא אחסון אתרים

העולם שלנו הוא עולם שהופך להיות יותר ויותר דיגיטלי ואלקטרוני- עולם שבו הכל מנהל דרך המחשב ודרך רשתות האינטרנט הגדולות. האינטרנט תופס חלק

הראל
פורסם: 12/23/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרים

 

העולם שלנו הוא עולם שהופך להיות יותר ויותר דיגיטלי ואלקטרוני- עולם שבו הכל מנהל דרך המחשב ודרך רשתות האינטרנט הגדולות. האינטרנט תופס חלק יותר ויותר משמעותי בחייהם של יותר ויותר אנשים והופך להיות חלק מרכזי בחיים שלהם- מתשלום של חובות ומיסים, חיפוש מידע ואינטראקציה חברתית שתופסת דרך צ'אטים ופורומים. האינטרנט הפך להיות חלק משמעותי מהחיים של הרבה אנשים מהבחינה שהם לא מסוגלים לתפקד בלעדיו- החיים שלהם מוכתבים דרך האינטרנט והם מנהלים את החיים שלהם דרכו.

כמו שהחיים עברו לאינטרנט כך גם העסקים- ישנם יותר ויותר אנשים שמפרסמים ומנהלים עסקים דרך האינטרנט ואלה בוחרים לבנות אתרים כדי לשווק את עצמם. אחסון אתרים בא לענות על הצורך של קיום אתר אינטרנט ותחזוקה שלו. בעוד אתר אינטרנט הוא לא כמו נדל"ן במובן של ארנונה, מיסים וכו', כן יש לו כמה דברים שצריך לשים לב אליהם- אתר אינטרנט צריך להיות זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 52 שבועות בשנה (פלוס מינוס). כדי לאפשר את הקיום של אתר האינטרנט במשך כל הזמן הזה יש אחסון אתרים שמספק אפשרות של אחסון אתרים בשרת שפועל כל הזמן. הדבר הזה מאפשר לאתר לפעול במשך כל שעות היממה.


אז על אף שאתר אינטרנט הוא לא כמו נדל"ן, אנחנו בכל זאת רוצים שתהיה לו חשיפה מקסימלית וכדי להגיע לזה אנחנו צריכים שהאתר יהיה זמין לכולם כל הזמן ולא כמו בעסקים רגילים שבהם יש שעת פתיחה ושעת סגירה ידועות מראש. מכיוון שאנשים התרגלו להגיע לאן שהם רוצים מתי שהם רוצים בכל מה שקשור לאינטרנט, ישנה איזו שהיא ציפייה לא כתובה שאתר מסוים יעמוד לרשותנו במשך כל שעות היממה, במיוחד אם האתר הזה משמעותי לנו (אתר כמו חשבון דיגיטלי בבנק שמאפשר לנו לנהל את החשבונות שלנו).

אחסון אתרים נועד לתת לאתר שלנו תמיכה ומקום להיות בו במשך כל שעות היממה וכך לאפשר גישה לכל האנשים שרוצים אליו גישה. אחסון אתרים מספק את האפשרות שהאתר יעמוד כל הזמן ובד"כ עם גיבוי כפול של חשמל על כל מקרה שלא יהיה רק כדי שלא תהיה תקלה והאתר ייפול בטעות. בנוסף לכך אחסון אתרים גם מספק קצב העלאה מהיר יותר משרתים ביתיים ופרטיים, דבר שמאפשר לאתר לעלות הרבה יותר מהר מאשר איך שהיה עולה אם היינו מאחסנים אותו בשרת פרטי.

בקיצור- אם אתם בוחרים לשווק את עצמכם דרך אתר אינטרנט ובכך להגדיל את ההכנסות שלכם או לפרסם את עצמכם בצורה יותר "מודרנית", ככל הנראה שתעמדו מול הבחירה האם לשים את האתר שלכם בשרת של אחסון אתרים זאת ע"מ לאפשר לאתר להתקיים כל הזמן עם כמה שפחות תקלות.